Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit seneste web projekt, hvad siger I?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Da jeg lige har afsluttet en hjemmeside for Expo Partner, kunne det være interessant at høre jeres meninger.

Hjemmesiden er udarbejdet i valid strict xhtml...Har stået for design, flash, xhtml, css & php...

Jeg går allerede og leger med nogle nye ideer, som en transparent baggrund - I kan se et oplæg her: www.gudi.dk/expo/expo_v2.jpg

Jeg glæder mig til at læse jeres svar ;)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 12:39
Flot side - især v2 ;)

Men jeg kan ikke lide den måde du deler indholdet op i 3 spalter på. Jeg ville måske finde en anden måde at klare det på :)

www.nfdesign.dk

Fra Holte
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:29
Ser kanont ud.. Simpelt, stilrent og man er ikke i tvivl om hvad produkt de tilbyder.

Spreadboard.com - Projektstyring, samarbejde, tidsregistrering og meget mere.

Tilmeldt 9. Jan 07
Skrevet kl. 23:54
@ITechnic: Da jeg designede siden forsøgte jeg med 2 spalter, men jeg synes at læselinierne blev for lange.

@Johan Nielsen, tak tak :) Synes også den fortæller meget præcis hvad de tilbyder.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 11:19
Enkelt og stilrent design.

Det eneste jeg måske ville sætte en lille finger på er selve firmanavnet til venstre for logoet. Syntes ikke helt det passer med resten (men sådan ser det måske bare ud?)

Flot HTML kode også.

Når jeg får onmouseover effekteten på billederne under "udvalgte referencer", så bevæger bunden af siden sig lige 5 pixels længere ned. Og hopper op igen hvis man kører musen over "konstruktion" billederne :)

Og så ville jeg måske have lavet en javascript check på kontaktformularen så man slipper for at reloade siden før den melder fejl.

Det er de lidt mere tekniske ting, men stadig i småtings afdelingen.

Tilmeldt 9. Jan 07
Skrevet kl. 01:14
@Mads Jensen
Deres logo er som du ser på hjemmesiden, den må jeg ikke gøre noget ved...

Sjovt at den lige laver det 5px hop, men det burde være hurtigt lige at rette. Jeg havde ikke set det, da det kun sker på Internet Explorer.

Omkring kontaktformularen, så melder den fejl hvis man mangler at udfylde et felt - eller hvis man har udfyldt et af felterne forkert. Og ja det kunne da være smart med et javascript der, men det er også lidt dobbelt kode... JavaScriptet er jo ikke nok, for at undgå spam og jeg valgte derfor at lave en php løsning...

Har du en snu løsning til den kontaktformular, med "realtime" validering...?

Tak for den gode kritik!

Fra Qaqortoq
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:45
Hej Jan
Superflot især den første synes jeg.

Venlig hilsen

Anne

www.taratsit.gl/
Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:06
Meget, meget flot hjemmeside. Hvis jeg skulle købe en messestand, og havde været fordi den side havde jeg allerede nu kontaktet firmaet for at høre om pris, leveringsvilkår, tidsplaner osv. Mit råd til dig er derfor: STOP, det er nok. Der er ingen grund til at lave om på noget der ER så fremragende. Tillykke med siden og at du har fået endnu en tilfreds kunde. Den eneste måde du nu kan få en utilfreds kunde på er, hvis du hele tiden mener de skal lave en lille smule om på siden.

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:19
Hej

Det er meget professionelt udført, jeg har ikke andet at sige end, "Skide flot" :)  

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Tilmeldt 9. Jan 07
Skrevet kl. 23:39
Jeg takker for alle de pæne ord, og den konstruktive kritik :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)