Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rammer Krisen Dig? Har du en nødplan? ..eller venter du, at lykken vender og alt bliver godt igen?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at forudsige hvilken vej krisen vil bære, men noget fortæller, at det er en god ide med en nødplan.

Som det ser ud, er der snart behov for en ekstrem god pris politik for den næste fremtid og muligheden for, at komme med de bedste tilbud hver gang.

Det kan være en umulig opgave som mindre udbyder, hvis dit udgift niveau for udarbejdelse af service/produkt næsten er det samme, som de store i din branche.Desuden har de normalt en bedre økonomi at arbejde med.

Hvis du kunne producere med en medarbejderudgift, som er en tiende del af hvad du nu betaler og stadig tilbyde den samme kvalitet. Hvilke fordele kunne det give dig?

I Bulgarien betaler du KUN 10% i skat! Der er ikke meget! Det giver et kæmpe potentiale for en betydelig omsætning.

I Bulgarien skal men ikke betale MOMS for produkter og ydelser, mellem MOMS registrerede firmaer udefor Bulgarien, men solgt i andre EU lande. Det giver dig en ydeligere besparelse på 25% (i tilfældet salg til Danmark), hvis firmaet ikke skal sælge produktet eller servicen, du levere.

Måske kan Bulgarien give dig det du skal bruge, for at ruste dig mod krisen. Har du seriøst ikke brug for en nødplan?

Antonio

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Antonio Forteza:
Det er svært at forudsige hvilken vej krisen vil bære,

 

Øhhhhh, hvilken krise ????????

Best regards

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kim Boldig:

Antonio Forteza:
Det er svært at forudsige hvilken vej krisen vil bære,

 

Øhhhhh, hvilken krise ????????

Best regards


Hvilken krise?

Tja, eksempelvis at vi efter 2010 Q1 har været i recession... Og at dette er at betegne som at vi i Danmark har haft et double-dip:
http://www.dst.dk/Statistik/nogletal/seneste/natregogbop/Natreg.aspx

Derudover har der vist været en mindre gældskrise i Sydeuropa, USA har mistet deres rating og aktiemarkederne har vist også været en smule volatilt i den sidste uges tid.

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad jeg gør det motivere mig som iværksættere 

spare på mig selv bor billige lejlighed

spare penge op sætter lidt til side hver måneden tænk vis krisen bliver være 

bruger flere penge på markedsføring

bruger tid på at kende emme 

vender modgang til at væksten stiger, man er jo iværksættere man laver sit eget fordi man elsker sit iværksættere projekt og man bliver ikke motivereret af penge med at se at sit budskab bliver videre formidlet

ingen nødplan her vækster bare videre i bare dobbelt så meget eller mere , ved at køre højere vækst tjener man mere i sidste ende

krisen er der sådan set ikke når man har vækst og der kigges  man på en selv og som iværksættere gælder det om at få vækst , man skal ikke kigge på de andre og tænke fordi har ned gang skal jeg også gøre det samme , så igang det er tiden nu man skal starte som iværksættere mindre udgifter i starten masser af ledig arbejds kræft ingen banker låner penge en ren himle for en iværksættere man skal klare mere noget selv og når ikke låner penge er det en selv det giver overskud og når banker ikke låner penge skal man heller ikke give penge igen til banker når man tjener penge og krisen gør en stærk i og når  kommer endnu mere vækst end nu står man rustet godt vis der kommer en rigtig slem krise og det vis den rammer dig du har ikke lånt penge så skal ikke betale penge igen 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

El-manden:

Kim Boldig:

Antonio Forteza:
Det er svært at forudsige hvilken vej krisen vil bære,

 

Øhhhhh, hvilken krise ????????

Best regards


Hvilken krise?

Tja, eksempelvis at vi efter 2010 Q1 har været i recession... Og at dette er at betegne som at vi i Danmark har haft et double-dip:
http://www.dst.dk/Statistik/nogletal/seneste/natregogbop/Natreg.aspx

Derudover har der vist været en mindre gældskrise i Sydeuropa, USA har mistet deres rating og aktiemarkederne har vist også været en smule volatilt i den sidste uges tid.

nå hvad vedkommer det mig som iværksættere , bare jeg har vækster der ud ad , som iværksættere er dette en tid for iværksættere man låner ikke penge og står rustet mv. bedre  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis Michael

Jeg har ingen krise, men det må man jo desværre ikke reklamere med, så får man en på lampen, men kan da være lidt negativ over at få 1 stjerne af en bruger der ikke engang selv kommenterer tråden, det er sgu ringe !!!

...men det kan være HAN er i krise, misundelsens brød skal også spises eller rønnebærerne er sure som ræven sagde, da den ikke kunne nå dem.

Nå, fred være med ham...

Best regards

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

REDIGERING: Jeg er kommet til at skrive på min kærestes profil som var logget på. Det skulle have været skrevet fra http://www.amino.dk/members/AdapterStar/default.aspx .

Ahh Kim, jeg synes det lader til at være en overreaktion.

Kig på facts: Der er krise. Danmark er i recession. Du kan også tage et smut forbi Børsen.dk og kigge på aktiemarkedet de sidste 15 dage.

Du kan også kigge på Sydeuropa og gældskrisen. Eller USA's nye kreditvurdering. Du kan også tage et kig på hvordan Kina bygger nye byer uden mennesker i.

Eller endnu værre: Kigge på peak oil krisen. Madpriser følger oliepriser - og hvis peak oil tallene er tilnærmelsesvis rigtige, så gør det ondt.

Så kan man sige: Jamen jeg er ikke i krise, juhuu. Det er helt fint, det er jeg heller ikke. Men de her fakta og tal bør man tage stilling til. Vi har en verden som ændrer sig. Jeg er af den overbevisning at vores forbrugsmønstre kommer til at ændre sig radikalt de næste 5-10 år, netop pga. den kommende krise som rigtig mange økonomer forudser (smut forbi Børsen.dk).

Men jeg vil give dig ret - i krisetider er der hvor flest penge skifter hænder.. Så det er ikke nødvendigvis dårligt for os iværksættere. Jeg tror det er værst for folk som kigger ud i luften og tænker at tingene forbliver som de altid har været.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes - og det var mig som skrev den forrige besked. Mai har intet med beskeden at gøre! ;-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars, alias Mai, har fat i noget af det rigtige og det tilnærmer sig det nonchalante, med tanke på de mange firma lukninger, ikke kun i DK, men også i resten af Europa.

Har man det godt i Spanien eller fra "La linea de ConcepCión", er det jo fantastisk, men det er sikkert, at forbrug vil ændre sig i nær fremtid og det vil have indflydels på alle erhverv. Derfor er det også vigtigt, at forberede sig og lade de "få", som ser krisen, komme til ord her og ikke lade dem føle sig som "tabere" hvis de skulle spørge mig til noget og anerkende, at tiderne måske er lidt hårde. Derfor for jeg nu forespørgsler via min mail, i stedet for at få dialogen kørende offentlig.

MVH

Antonio

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

NB: Jeg mente ikke at Lars Holdgaard var nonchalant.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)