Kast dig evt. over Martins nye bog "Iværksætter til jeg dør", der kan du følge med i hvordan han kom igang, det kan måske give dig lidt inspiration, og få dig til at tænke over hvad du kan starte med.
Okay! Efter at have studeret nogle gode indlæg fra aminoer!!
Er jeg kommet frem til følgende konklusion; jeg vil åbne en webshop med modetøj for unge i målgruppen 15-20 og samt udover tøj vil jeg også have en slags helse afdeling, med: bumse-, make-up-, creme- produkter.....men hvordan kommer jeg igang, nogle der har nogle kontakter som kan få mig igang eller ved hvordan jeg skal handle så jeg selv kan ringe rundt! mange tak for hjælpen!
håber i er ligeså gode med jeres indlæg i anden omgang :D tak for hjælpen!
Nu du skriver dette er det ikke utvivlsomt om du bliver kontaktet af nogle MLM (multilevelmarketing) forhandlere. Inden du laver aftaler om dette så sæt dig grundigt ind i hvad MLM indebærer.
Du skal beslutte om du vil have nogle unikke produkter som ikke sælges mange steder eller om du vil have produkter som udbydes over hele landet. Hvis du vælger nogle MLM-produkter, vil du få et kendt produkt, men det er et produkt som bliver solgt rigtig mange steder både på og uden for nettet. Af MLM firmaer kan nævnes bl.a. LR-international, Forever living products (aloe vera), Herbalife, By x-connection (Startet efter Trendzetters nedlukning) (tøj). Det er vist de mest kendte lige inden for det område. Tjek denne debat: debat om MLM-koncepter Prøv evt. at google de enkelte forslag folk kommer med, så kan du jo se om der er hård konkurrence på "mærket" God vind....
Er jeg kommet frem til følgende konklusion; jeg vil åbne en webshop med modetøj for unge i målgruppen 15-20 og samt udover tøj vil jeg også have en slags helse afdeling, med: bumse-, make-up-, creme- produkter.....men hvordan kommer jeg igang, nogle der har nogle kontakter som kan få mig igang eller ved hvordan jeg skal handle så jeg selv kan ringe rundt! mange tak for hjælpen!
Du har valgt et svært område. Der er flere gange debatteret om problemer med at få lov til at købe netop denne type produkter. Nogle producenter stiller meget store krav til webshops som vil forhandle deres produkter, og andre vil slet ikke sælge til webshops. De gør generelt meget for at beskytte deres varemærker. Men prøv da alligevel, det kan jo være at de mærker du vil sælge er til at snakke med.
En med-Amino importerer nogle kendte tøjmærker - han hedder Heine og har firmaet Startex (http://www.startex.dk) og driver også webshoppen OutletGURU.com. Prøv da at ringe til ham og hør om han har nogle mærker du er interesseret i, og hør om han er villig til at sælge i små partier.