Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi elsker feedback på vores sæbeboble hjemmeside!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

blogging i vild hed interne links kan se har stor virkning pt. f.eks. ser mange sider der opdateres tit blogs forum mv. det skaber den største links værdi , f.eks. amino.dk har opnået meget med de interne links , men der findes også mange andre eksempler 

det er super det interne links der er lavet, vis i forsætter sådan kan siden løfte sig til meget for det er en unik viden i har omkring sæbe bobler 

God ide at kunne abonner på jeres feed for lidt lettere end at selv kunne huske det er denne her url http://www.bubbleblowers.net/feed/  lave et feed - rss logo for det er jo Wordpress siden er lavet i og udnyt det at folk kan jo abonner på jeres nyheder vis klikker på abonner linket

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55

Det er en herlig hjemmeside. Det er skægt med jeres sider om sæbeboble-teori og sæbeboble-udstyr. Det er sgu' lige før I kan indføre et certifikat for sæbeboble-blæsere! Man kan blive eksamineret i teori og senere i praksis. Her skal man blæse en vis størrelse boble eller et vist antal eller noget tredie! Så kan man få diplom og blive boble-blæser, over-boble-blæser og boble-blæser-instruktør! Det er brandskægt at finde på! Det kan I roligt køre videre med, men sørg for at lave skæg ud af det, så jeres latter smitter af påpublikum.

Jeg savner stadig et foto af en boble-blæser på forsiden - gerne nogle glade børn. Det kan godt være, at I har en god video på forsiden, men den bliver først levende, når man selv starter den.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:58

Hehe nice Yes

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 22:11

Kanon - tak for jeres sparring. Boblerne bliver jo blæst hurtigere ud over DK nu ;)

Jeg har selv haft noget sommerskole i tankerne hvor børn og unge kunne komme og lære om sæbebobler. For de midste blot sjove facts og får de større noget mere fysik/kemi undervisning - for pokker noget af det er lidt nørdet .. :b - Godt at høre jeg ikke er ene om at have disse tanker. Hjælper nok på overtalelesen af min partner til at realiserer idéen.

Et spørgsmål der lige dukker op mens jeg skriver dette indlæg:
Hvis du var køber at dette produkt hvilket biprodukt kunne du forestille dig at have behov for?
- Fx. en balje til at have dit sæbeboblevand i og en børste til at rengøre den.

Mai

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:39

Nyt design. Det virker alt for stilfuldt og kedeligt, til at omhandle noget så sjovt som sæbebobler.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)