Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 31 ud af 33 (329 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Kedde, har nævnt det før...Prisen blev tjekket igennem DubLi, men var bedre via anden løsning.

Havde du kun tjekket prisen, eller havde du husket at trække procentsatsen fra?

det er jo prisen på varen, som procenterne skal trækkes fra. 

men det tror jeg nu nok du har husket.

vil du give mig et eksempel på en vare ? (bare for at jeg kan arbejde med noget konkret) Vil ikke udelukke at det kan findes billigere for nogen på andre måder.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby,

jeg er generelt forarget over, at jeg betaler licens til en statslig tv kanal der har til opgave at oplyse, ikke vildlede (som jeg synes de gør, for jeg kan VIRKELIG ikke nikke genkendene til udsendelsen. Det var skrupforkert. og der mistede jeg respekten for revolverjournalistik på en oplysningskanal. Havde det været B.T. eller SE & HØR, ja så ved man det er sladder.

hilsen Kedde

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
målet for en Kontant udsendelse ikke kan dikterer udsendelsensformat eller vinkling. Det er da helt absurd at foreslå.

ikke mindre end : det er det der er sket.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian:
jeg er generelt forarget over, at jeg betaler licens til en statslig tv kanal der har til opgave at oplyse, ikke vildlede (som jeg synes de gør, for jeg kan VIRKELIG ikke nikke genkendene til udsendelsen. Det var skrupforkert. og der mistede jeg respekten for revolverjournalistik på en oplysningskanal. Havde det været B.T. eller SE & HØR, ja så ved man det er sladder.

Det er klart at folk der har været naive nok, til at lægge deres håb og drømme i hænderne på Dubli, syntes er det vildledne. Men der skal nok også være en masse som overvejede at gå ind i Dubli, som er glade for at være blevet advaret. De selvfølgeligt glade for at de over deres licens betaler for Kontant.

Men igen hvis du forstod mere om hvordan journalistik virker, så ville du også havde en chance for at komme med en kvalificieret kritik, som det er nu er dine argumenter fuldstændigt hen i vejret. Et godt tip, ville være at se presselogen i minimum et år.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Lundsby:
målet for en Kontant udsendelse ikke kan dikterer udsendelsensformat eller vinkling. Det er da helt absurd at foreslå.

ikke mindre end : det er det der er sket.

Du har forhåbenligt forstået at målet for udsendelsen, er Dubli, for vi kan vel godt være enige om at det ikke er Dubli der har fået lov at bestemme hvordan udsendelsen skulle køre.

Det er selvfølgeligt klart, at det er Kontant redaktionen der afgøre vinkling og format.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Det er klart at folk der har været naive nok,

meget må du kalde mig, bare ikke far, og tidlig op...

Lundsby:
Det er klart at folk der har været naive nok, til at lægge deres håb og drømme i hænderne på Dubli, syntes er det vildledne.

var du der ? nej. godt. hvordan ved du så om de oplysninger kontant kom med holder vand?

jeg var der mens de "overfaldt" Michael og selv om jeg igen og igen ser og lytter til udsendelsen og sammenholder det med min optagelse af optagelsen, så er 18% forkert, 80% totalt udeladt, (beskyldninger om, at Michel skulle have været konkurs blev nævnt flere gange, bare ikke i udsendelsen. Og hvorfor vælger de så ikke at sende det? selv om de påstår at kunne bevise det ? hvorfor sendes det ikke ? hva? Så havde historien nok været mere interessant...

Lundsby:
Men igen hvis du forstod mere om hvordan journalistik virker, så ville du også havde en chance for at komme med en kvalificieret kritik,

journalister og pressefotografer ligger på lur bag hækken for at få et nøgenbillede af folk og jagter vellidte mennesker i døden.

Lady Diana, eks. vis..

jeg vet godt chaufføren kunne bare køre ordentlig, men havde pressen nu holdt sig væk havde det heller ikke givet anledning til at køre stærk.

Min egen far, ,som have et luftfartsselskab, blev også hængt ud i pressen. og det var også opsind og ingenting, men far mistede både kundrer og elever og gik på røven, og det lider min mor stadig under nu her over 34 år senere. Så belær mig ikke om journalister...

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Du har forhåbenligt forstået at målet for udsendelsen, er Dubli,

nej. Målet er seertal, hvordan de får dem er di sk...ligeglad med..

HVORFOR må Dubli ikke få tv tid?

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Grip Technologies ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu du fortsætter med at tale så varmt om dubli (og undlader at svare på de kommentarer jeg havde på deres regnskab) - hvad så med at du selv fremlægger noget dokumentation - en oversigt over hvad du har i indtjening på hhv. salg (rigtigt salg af produkter) og rekruttering - gerne over en lidt længere periode end et par måneder - Det går jeg ud fra at du godt kan, når nu du er så meget inde i dubli, at du "hænger ud med" stifteren når han bliver interviewet.

Du kan selvfølgelig sige at det ikke rager os - men du virker rimeligt interesseret i at ville overbevise os om at dubli er et reelt foretagende.

Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Når nu Dubli bruger så mange penge på marketing og reklame, kunne Dubli jo forlængst have haft reklamer på Dansk TV.

Jeg mener forøvrigt, at det var annonceret, at der ville være reklamespots på dansk TV før jul - sidste år! Men det kom ikke -

ved du hvorfor?

Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit spørgsmål var til dig, Christian -Kedde :-)

Side 31 ud af 33 (329 indlæg)