Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træk skat og moms fra på computer køb??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Multimedieskatten er afhængig af hvor meget du tjener.

Har du en bruttoløn på op til ca. 35.000, så udgør Multimedieskatten ca. 105 kroner om måneden

Har du en bruttoløn på over ca. 35.000, så udgør Multimedieskatten ca. 140 kroner om måneden

På årsbasis udgøre multimedieskatten altså enten 1.260 kroner eller 1.680 kroner

Det er jeg med på, men hvis jeg betaler multimediaskat via mit 7-16 job, "slipper" jeg så for og betale hvis jeg har et fritidsfirma hvor jeg køber en iPad/bærbar og en smartphone?

Mvh Kristian

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:25

Det bør du undgå, ellers modsiger reglerne jo sig selv 200%. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05

Kristian T:

Jannik Hansen:

Multimedieskatten er afhængig af hvor meget du tjener.

Har du en bruttoløn på op til ca. 35.000, så udgør Multimedieskatten ca. 105 kroner om måneden

Har du en bruttoløn på over ca. 35.000, så udgør Multimedieskatten ca. 140 kroner om måneden

På årsbasis udgøre multimedieskatten altså enten 1.260 kroner eller 1.680 kroner

Det er jeg med på, men hvis jeg betaler multimediaskat via mit 7-16 job, "slipper" jeg så for og betale hvis jeg har et fritidsfirma hvor jeg køber en iPad/bærbar og en smartphone?

Mvh Kristian

Det eneste parameter jeg kan finde for multimedieskatten, er kun bruttolønnen.. Derfor vil jeg ikke være specielt bange for det der.. Kan ikke se nogle måder at du kan komme til at betale det to gange på.

Hvis du er meget itvivl så hiv fat i en revisor..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)