Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Topdomæne med "ø" - Gal eller Genialt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej friske Aminoer!

Jeg er kommet i kontakt med en som vil sælge mig et topdomæne, til en meget god pris.
Nu kan jeg bare ikke lade være med at tænke hvorfor prisen er så god, da domænet kun indholder det produkt jeg vil sælge - og intet andet. - Dog er der "ø" i.

Lad os nu sige at domænet er "modetøj.dk" eller "turborg-øl" og både "modetoj.dk" og "turborg-ol" er optaget i forvejen. Vil det så være dumt af mig at satse på ét domæne hvor ø'et er en del af navnet?

Jeg ved godt der kan være nogle ting med browsere der ikke understøtter "ø" - men er det problem ikke løst for længe siden?

Håber I kan guide mig lidt igennem.

PS. Hvis jeg nu ikke har formået at forklare det godt nok, så må I meget undskylde. Desuden vil jeg lige understrege at turborg-øl.dk og modetøj.dk kun var eksempler jeg hurtigt lige fandt på.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 16:10

GAL hvis domænet allerede er registreret som OE eller O så plagiere du jo dennes domæne for at "stjæle" kunder, og ø domæner er stadig noget crap.. mildt sagt..

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:13

Vil det så være smartere at købe domænet og så sætte en henviser over til et helt andet domæne?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)