Mere info og jeg/vi kan give dig et bedre svar på dit spørgsmål :) |
Hej Kristoffer
Hvad er det for noget info du har brug for?
Mere info og jeg/vi kan give dig et bedre svar på dit spørgsmål :) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Hej Kristoffer
Hvad er det for noget info du har brug for? |
Hej Jakup, Information, som mange efterspørger om, er: Som Jannik skrev: "
Det er også vigtigt at vide om dine design ønsker. Det kan påvirke prisen meget. Hvilke funktioner vil du have i din webshop (behøves ikke at være en teknisk beskrivelse, men bare ideer, som du har). Skal du f.eks. have lagerstyring? Hvilke integrationer ønsker du (f.eks. e-conomic)? Du er velkommen til at kontakte os: Intelligent Web Vi skal nok hjælpe dig med at formulere en ordentlig kravspecifikation og lave en CMS webshop løsning ifølge den specifikation. Mvh og God weekend! |
Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!
Helt enig.. Og det er faktisk for din egen skyld :) Jeg kan sagtens give dig et godt tilbud på 5000 kr + moms, for en webshop af en art.. Men den passer nok bare slet ikke til dine ønsker :) Derfor istedet for bare at sige hvad det cirka vil koste, vil jeg bare være sikker på om vi taler om en cykel eller en Audi A8 :-) Mest for at du ikke går og tror det koster måske 10.000 og ender ud i 50.000 når man så går igang og du kommer med ønsker :) Derfor gælder det om at være afklaret, så vi taler om det samme, og så du får et fantastisk produkt, der passer til din forretning, og hjælper dig med at øge din omsætning :) |
Hej Jákup, Jeg har sendt en PB med et prisforslag. Venlig hilsen, |
I will make you a COMPLETE wordpress webshop (running with paypal) from 2000Dkk - 6000dkk That includes translation, ANY design changes/extras, adding products and images (you must provide these or i could give you a good deal on those too) Please fill out this and I can give you a more accurate estimate We can also do Joomla, (but I dont have any experience personally (my web developer is a joomla expert)
|