Nej, det er ikke muligt. Der vil jo ikke stå dit nye firmanavn og adresse på den kvittering, som du vil få fra METRO.
Hvis dit nye firma hedder det samme som det gamle, og bor på samme adresse, så vil det dog godt kunne lade sig gøre, at snyde sig til at få kvitteringen med - såfremt METRO ikke skriver CVR-nr. på kvitteringen.
Jag kan ikke huske, om METRO skriver CVR-nr. på kvitteringen, men i så fald vil det helt sikkert ikke være muligt.
Ifølge lovgivningen kan det dog ikke lade sig gøre.
Jeg mener dog i øvrigt, at når du går i METRO, så kan du få et midlertidigt kort, som du kan handle på, indtil dit rigtige kort er lavet. Så problemet er vel ikke så stort...
Bed om et gæstekort i receptionen. Du kan max købe for 4.000,- på dette kort. Men der vil ikke stå navn på kvitteringen. Men det gør vel ikke noget? Der står jo heller ikke firmanavn m.m. på en kvittering fra Netto.
Jeg mener dog i øvrigt, at når du går i METRO, så kan du få et midlertidigt kort, som du kan handle på, indtil dit rigtige kort er lavet. Så problemet er vel ikke så stort...
Fik du så skrevet mens jeg svaret
Ja du kan få et gæstekort i deres reception. Du kan dog bare max handle 4.000,- på det.