LG "Chokolade" USB Stick Interface: USB 2.0 og USB 1.1 Kapacitet: 2 GB skrivehastighed: 10MB/s Læsehastighed: 15MB/s ekstra: password protected. partionerbar i en "public" og "personlig" del. kompatibel med: Win98/98SE,ME, NT, 2000, XP Home/Pro, Vista Ready, MAC OS 9.0 ellere højere samt Linux Kernel 2.4.0. vægt: 12g farve: sort ![]() Jeg sælger dem til 210 kr ex moms ved 1 styk og ved 5+ styk (engrospris): 125 kr ex moms og levering. (normal engrospris: 129 kr, men alle aminoer får automatisk 3% rabat på mine normale engrospriser) |
LG "chokolade" usb sticks 2gb - godt tilbud - fedt design
Hvad er levering, f.eks. på 5 eller 10 af dem? Har du et product link til lge.com? Jeg kan ikke rigtig finde den der??? |
Kunne godt tænke mig nogle stykker af dem, men det ville være til OS on a stick. Hvordan mht antal læsninger og skrivninger, er der nogle specs hvad det angår? Jeg har hørt et par grumme historier med folk der købte noget der var lidt for billigt, og som kun kunne køre som OS i 1-2 måneder. |
|
Jeg skal nok prøve at skaffe alle oplysninger om dem så hurtigt som muligt. Jeg bør få mit første parti hjem enten lige før påske eller lige efter. |
så ca 50 kr for levering, næsten lige meget hvor mange. De kan også sendes som brev, men så bliver det på købers ansvar. |
|
Det er bare en aftale - skriver så snart jeg får kassen. |
Hej Janus Jeg snupper 5 stk når du har fået dem hjem. Er du sød lige at give besked på info@wide-eyes.dk Hvor stort et parti får du hjem?? Kan evt. være interesseret i endnu flere afhængig af interessen. |
|