Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Schweiz - hjælp......har fået en meget høj pris

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Håber der er nogen som kan hjælpe - jeg går i luften 1. september med en webshop og skal bla. have varer hjem fra Schweiz og den bedste pris jeg har fået pt. er 4.000 kr. for 1 palle....og jeg skal ca. have 3-4 stk. hjem pr. måned og prisen er den samme pr. palle ligegyldig hvor mange jeg tager...

Nogen som kender en billigere måde at få dem hjem på? ellers koster 3 paller jo det samme sm en container med 15 paller fra Kina...virker ikke logisk...:-)

God weekend herfra og på forhånd tak.

Mvh.

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Jeg har netop sendt en palle til Schweiz med DSV og det kostede ca 1500 + forsikring og indfortoldning. Jeg ved det ikke, men deres priser burde vel være nogenlunde det samme den anden vej
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53

Immervad:
jeg har fået pt. er 4.000 kr. for 1 palle....og jeg skal ca. have 3-4 stk. hjem pr. måned og prisen er den samme pr. palle ligegyldig hvor mange jeg ter. ..

Lyder dyrt - prøv www.alpi.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 22:30

Immervad:
og den bedste pris jeg har fået pt. er 4.000 kr. for 1 palle....og jeg skal ca. have 3-4 stk. hjem pr. måned og prisen er den samme pr. palle ligegyldig hvor mange jeg tager...

Det lyder virkeligt som om du har fået noget forkert oplyst for det giver jo ingen mening.  1 palle er altid meget dyr at få afhentet, men snakker vi 2-3 stk. (afhentet på samme tid) vil stk. prisen pr. palle altid falde drastisk.

Prøv nogle af de store speditører der har haft afgang fra Schweiz

f.eks: 

DSV

DB Schenker

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 09:21

Hej Allesammen

Tusind tak for jeres svar - gør mig noget mere rolig, prøver at tage fat i dem i morgen..:-)

Fortsat god weekend.

Mvh.

Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)