|
20455603 han er meget stærk på whiskey |
Hej Glasmager
Tak for beskeden. Hvem er du og hvem er han? Bare så han ikke føler sig "spammet" af mig...
Michael
Debat
|
20455603 han er meget stærk på whiskey |
|
Hej Glasmager Tak for beskeden. Hvem er du og hvem er han? Bare så han ikke føler sig "spammet" af mig... Michael |
|
Du kan købe hos alle de importører du ville... og til de priser, du vil - lige fra 65,- til 100.000,- Metro køber også fra en importør. Juul´s eller Lago har nogle gode flasker.. Du kan også selv købe fra destillerier.. Men jeg vil bruge en importør i Dk.. ellers skal du bare have et lager som er godkendt vareklasse rød. det er et krav fra SKAT og din forsikring.+ m.m Husk at til gaver skal det være kendte eller meget ukendt.. måske Dansk?? Du kan altid få dig en prisaftalt med dem, og kun bestil nå du skal bruge dem..
|
Takker for det gode svar. Jo flere der byder ind desto bedre. Michael |
|
Tak for svarene til Jer alle. Jeg har fundet en spændende importør, hvor jeg dog skal sælge store partier ad gangen. Mon ikke det går. Det har hele tiden været meningen at gå efter store virksomheder. Nogen, der ved, om jeg skal have tilladelse af SKAT til at sælge whiskey? jeg får dem jo aldrig selv på lager, men sender direkte fra importøren. Michael |