|
Der er jo altid en bil til enhver lejlighed. Personligt vil jeg vælge en bil i stil med Majbrits VW, den er altid en vinder i min bog. |
Hvilken slæde til promotion...
|
Jeg ville klart vælge Hummer''en! Og dog. Jeg læste en test i Bil Magasinet engang, og der skrev journalisten, at Hummer''en var klart den bil han var blevet svinet mest til i. Folk råbte meget lidt pæne ord efter ham de dage som han testede dyret, og biler som Ferrari, Porsche, BMW og lign. kunne slet ikke få folk op i det råde felt som Hummer''en. Så kig på målgruppen. Er det helt unge vil de nok synes at en Hummer er cool, men lidt ældre vil nok tage det lidt anderledes. Desværre. Vil du leje en har Ole Meldgaard (www.olemeldgaard.dk) en stående til udlejning. Han har iøvrigt også fået en Porsche Boxster... mvh Carsten |
|
Dato: 29-03-2007 08:48:23 Forfatter: Carsten Jacobsen skrev... Jeg ville klart vælge Hummer'en! Og dog. Jeg læste en test i Bil Magasinet engang, og der skrev journalisten, at Hummer'en var klart den bil han var blevet svinet mest til i. Folk råbte meget lidt pæne ord efter ham de dage som han testede dyret, Hej Carsten, Det er den danske jantelov i en nøddeskal---- hvorom alting er, så skaber en Hummer opsigt - og der er jo oceaner af plads at klistre sin WWW henover ;-) Nu er spørgeskemaet blot generelt - og egentlig ligeså meget for at få nogle andre og skægge forslag i spil til inspiration. Min gode ven, Jonna der driver en række frisørsaloner (www.beebob.dk) købte for et par siden en skriggrøn VW Beetle (den nye) - med klar indikation af frisørkædens navn... som hun siger, et godt visitkort - men der er blot en ulempe: Hun kan ikke længere lige smutte afsted en Lørdag morgen.. med morgenhår og hjemmebukserne efter rundstykker....! Bilen fungere - og en Beetle har det der folketække over sig. Personligt vil jeg nok - udfra listen - tjekke op på en Escalade - den bling-bling og har en attitude. Men er det en mere permanent promotion vogn - så er Beetle´n nok et eller andet det bedste bud. I mit regi har vi tilgengæld flere gange haft nogle almindelige biler som i den grad er blevet pimpet - "tricked out" - bl.a. en Chrysler PT Cruiser og senest en Nissan 4x4.... det har haft den effekt at folk bare må have et billede med sig selv og den "almindelige" bil som ser helt ualmindelig herrefed ud. Tjek lige denne "almindelige" Nissan: ![]() |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Dato: 29-03-2007 08:48:23 Forfatter: Carsten Jacobsen Hej Lasse, Så kig på målgruppen. Er det helt unge vil de nok synes at en Hummer er cool, men lidt ældre vil nok tage det lidt anderledes. Desværre. Vil du leje en har Ole Meldgaard (www.olemeldgaard.dk) en stående til udlejning. Han har iøvrigt også fået en Porsche Boxster... mvh Carsten Apropos Meldgaard.... og Hummer... du Ole Meldgaards web findes eksempler på hvordan andre udnytter bilen til promotion - og NATURLIGVIS har XL BYG haft en sort Hummer på landevejen med XL henover siden... se flere Hummer billeder i XL kostume - og et par søde BURN piger ;-) ![]() Opmærksomhed ;-) |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Hej Lasse, Hvís du endelig skal være helt anderledes og virkelig vække opsigt, så skulle du måske vælge en Tesla Roadster http://www.teslamotors.com/ ! Det skal i parantes bemærkes at denne sportsvogn er elektrisk. Med venlig hilsen Lars C |
![]() Hvad med en SMART? De er stå tilpas fesne at de nok skal vække opmærksomhed :) |
|
Hvis vi lige vender det hele på hovedet, vil du så f.eks. bruge en håndværker, der er i forbindelse med tilbudsgivning, dukker op i en Jaguar XJ8? Nogle vil nok tænke "Han må virkelig gøre det godt og have vildt meget at lave siden han kan køre i den bil", men de fleste vil nok tænke endnu længere og tænke noget i stil med "hvis han har så meget at lave, har han så tid til at skifte et trin i min trappe...?" eller "han må simpelthen tage overpriser for at have råd til den bil". Det samme gælder netop reklamen for en børnetøjsbutik - en tosæders sportsvogn er nok ikke lige det smarteste medie for en reklame. Lige en anden ting: Hummeren sidder man altså ikke synderligt godt i.... Hvis man skal køre over længere afstande så bliver man pænt smadret i ryggen... |
|
Jeg har stemt på Hummeren, man kan sige meget om den (og det er ikke kun pæne ting) men opmærksomhed det skaber den helt sikkert, stort set ligemeget hvor den kommer hen.. Men som en praktisk hverdags bil med gode promo egenskaber har jeg luret på en Dodge Caliber, ikke en vogn som alle andre, men stadig til at komme i nærheden af, og kører sgu også fornuftigt http://www.dodge.com/en/caliber/index.html. |
|
Så... Caliber er et godt bud! MVH |
|
|
Bliv gratis medlem