Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min signatur rettet til...

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er må da være stedet at annoncere sin "tilrettet" signatur... den skulle angiveligt have været til stor gene for et stort antal Amino brugere - hvilket sikkert nok kun var to ;-)

Den er nu "rettet ned" ;-)

Er den ok nu, Sune? :-)

Fuld fart frem--- go´ vind outthere

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:42

At du kun tror det var 2 brugere, viser bare du ikke har læst de tråde der har været om lange signaturer, og at du ikke er vant til at færdes i andre fora hvor der netop er strenge regler omkring signaturer :)

Men mange tak for at du har kortet den ned, så slipper man for at læse 3 linier og hoppe over 15 hver gang man læser et indlæg fra dig :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:18
Magen til en underlig måde at tage konstruktiv kritik på skal man vist lede længe efter, men fair nok, det kommer egentlig ikke så meget bag på mig.

Jeg skrev dig en meget pæn og høflig privat besked, hvor jeg spurgte dig pænt om du kunne overtales til at gøre din signatur kortere, da den var ret voldsom (læste man f.eks. et indlæg på én linje skulle man lige gennem knap 15 linjers signatur). Forestil dig Amino hvis alle brugere havde en signatur af den slags, det ville være et mareridt. Det stod dig frit for om du blot ville sige nej og lade den være, men som Martin også pointerer har det være kraftigt debatteret her inde før og det er bestemt ikke kun to personer der er generet af det.

Grunden til jeg skrev i første omgang var faktisk at en anden bruger havde bedt mig gøre det. Han kunne lige såvel selv have gjort det, men eftersom jeg var enig i hans kritik mente jeg da at det var fornuftigt nok at gøre dig opmærksom på at det generede nogen brugere - om du så ønskede at rette det måtte være op til dig selv.

Du må undskylde jeg prøvede at gøre dig selv og de andre brugere en tjeneste, og som Martin siger, tak fordi at du ændrede det. Over and out her fra, jeg ville blot forklare hvorfor jeg stod nævnt i tråden.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:19
Dato: 28-03-2007 20:41:55 Forfatter: Martin Tygsen

At du kun tror det var 2 brugere, viser bare du ikke har læst de tråde der har været om lange signaturer, og at du ikke er vant til at færdes i andre fora hvor der netop er strenge regler omkring signaturer :)

Men mange tak for at du har kortet den ned, så slipper man for at læse 3 linier og hoppe over 15 hver gang man læser et indlæg fra dig :)

Hehe! Nå... så 3 så ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:22
Dato: 28-03-2007 21:19:18 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 28-03-2007 20:41:55 Forfatter: Martin Tygsen

Hehe! Nå... så 3 så ;-)

Enten er du 10 år og ellers har du utrolig svært ved at læse hvad andre folk skriver til dig, jeg henviser dig netop til at mange på amino har skrevet en kommentar omkring lange signaturer, samt at mange andre fora har regler for signaturer. Det giver lidt mere end 3... Men du har nok svært ved at tælle til mere.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:22
Dato: 28-03-2007 21:18:21 Forfatter: Sune Christesen Magen til en underlig måde at tage konstruktiv kritik på skal man vist lede længe efter, men fair nok, det kommer egentlig ikke så meget bag på mig.

Jeg skrev dig en meget pæn og høflig privat besked, hvor jeg spurgte dig pænt om du kunne overtales til at gøre din signatur kortere, da den var ret voldsom (læste man f.eks. et indlæg på én linje skulle man lige gennem knap 15 linjers signatur). Forestil dig Amino hvis alle brugere havde en signatur af den slags, det ville være et mareridt. Det stod dig frit for om du blot ville sige nej og lade den være, men som Martin også pointerer har det være kraftigt debatteret her inde før og det er bestemt ikke kun to personer der er generet af det.

Grunden til jeg skrev i første omgang var faktisk at en anden bruger havde bedt mig gøre det. Han kunne lige såvel selv have gjort det, men eftersom jeg var enig i hans kritik mente jeg da at det var fornuftigt nok at gøre dig opmærksom på at det generede nogen brugere - om du så ønskede at rette det måtte være op til dig selv.

Du må undskylde jeg prøvede at gøre dig selv og de andre brugere en tjeneste, og som Martin siger, tak fordi at du ændrede det. Over and out her fra, jeg ville blot forklare hvorfor jeg stod nævnt i tråden.

Taget til efterretning, Sune.
Den er ændret. Over and out. Og kan godt se din pointe - og alt i alt en velmenende og helt ok mail - og ligeledes denne kommentar.

Lasse

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:26

Martin skrev:

Enten er du 10 år og ellers har du utrolig svært ved at læse hvad andre folk skriver til dig, jeg henviser dig netop til at mange på amino har skrevet en kommentar omkring lange signaturer, samt at mange andre fora har regler for signaturer. Det giver lidt mere end 3... Men du har nok svært ved at tælle til mere.

My bad - har ikke set de indlæg om lange (eller for nogen for lange) signaturer. Er som regel kun lige omkring de områder der har min umiddelbare interesse. I bedste Amino stil skal jeg gøre mit bedste for at blande mig lidt flere steder ;-)

Så... kritikken af min lidt halvlange signatur er hermed taget til efterfølgende efterretning - og kan godt se, nu efter jeg har rettet den ned, at den var for lang...

R we cool?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:27
helt okay fra min side, ser frem til at kunne læse dine indlæg
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 22:03
Har lige prøvet at skimme lidt i de retningslinier der har været oppe og vende omkring signatur størrelser. 
Spørger nu: Er min signatur for stor/fylder den for meget? ................og bare lige til en orientering - jeg er ikke 10 år , ønsker bare et ekspertsvar, på min konkrete signatur som den er lige pt.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 22:27
Pia - der er, desværre, ingen retningslinier på amino for signaturer, affliatelinks etc. så din signatur må egentlig være så lang som du ønsker, men der er bare mange brugere der bliver irriteret over det.

I de andre tråde er der kommet en god fingerregel omkring at din signatur ikke må overskygge dit indlæg.

F.eks. hvis du normalt skriver indlæg der fylder mellem 5-10 linier, og din signatur oer 15-20 linier, så er der mere signatur end indlæg, og det er virkelig irriterende og ødelægger sammenhængen af debatten.

Jeg synes din signatur er fin, et par enkelte linier og et billede.
Side 1 ud af 3 (26 indlæg)