Hej alle på Amino Som tiden går kommer jeg længere og længere med mit projekt, men jeg føler mig en del i tvivl om hvordan jeg skal tage kontakt til en mulig forhandler af de produkter som jeg har tænkt mig at sælge. Derfor har jeg et par spørgsmål, som jeg håber i kan svare mig på. 1) Hvordan skal jeg håndtere den første kontakt til en mulig forhandler/importør og lyde seriøs, da jeg stadig føler mig meget grøn i denne branche? 2) Hvad skal jeg gøre for at lave en aftale med en forhandler/importør, kontrakter o.lign? Er der evt. et sted jeg kan finde disse informationer eller skabeloner til sådanne aftaler? 3) Har i nogle gode råd som kunne blive handy at have vedr. dette emne? Håber på noget konstruktivt feedback :) |
Hej.
Kan høre vi er lidt i samme båd. Jeg har dog valgt at gå den anden vej og tale med en importør, før jeg kastede mig ud i web, host, design, cvr osv osv.
Det han fortalte mig var at de gerne vil have henvendelser fra folk hvor det eneste de mangler sådan set er produkterne. Dvs. Du skal være rimelig langt i processen så du "ikke spilder deres tid" - groft sagt.. :)
Håber det kunne hjælpe en smule. Jeg vil måske også anbefale E-mail kontakt i første omgang, og hvis svaret ikke dukker op, så griber man telefonen og udviser handlekraft.
Dog burde en god saglig e-mail kunne løse problemet hvor du fortæller lidt om dig selv og dit projekt :)
Held og lykke herfra! Nicolai Andersen