Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsom server til wordepress

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har erfaret at wordpress kører enormt langsomt på one's servere og vil gerne høre, om der er nogle af jer, der hoster wordpress hos nogle udbydere med hurtige servere? Der er decideret spildtid, fordi man sidder og venter under opbygning / opdatering ...

Hilsen Trine

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

One er ikke god til Wordpress.
Jeg og mange andre bruger Unoeuro med stor tilfredshed.

Har ingen relationer til Unoeuro. Bare en tilfreds kunde

/Finn

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger wordpress på ShopEzy.dk og denderblog.dk - så kan du tjekke hurtigheden.

Benytter Mlhosting.dk som webhotel til begge sider.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger med super tilfredshed UnoEuro. Bedste webhotel jeg har prøvet (ud af 4 hidtil).

 

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Mit gæt er at det er deres MySQL servere der kører rigtigt langsomt.

Det vil desværre også betyde at dine sider vil have lange svartider for brugeren der skal se den.

Det er de samme problemer der er med Joomla der også benytter MySQL som backend database, jeg har oplevet tilsvarende problemer hos en del andre danske hosts.

Jeg har endda oplevet at tingene har kørt fint og hurtigt de første par måneder eller det første år, indtil serveren er oversolgt og tingene kører rigtig langsomt.

Ingen gider sidde vente på en hjemmeside der tager lang tid om at komme frem, eller vise ting man klikker på.

Skift til en anden host hurtigst muligt, jeg har endnu ikke hørt noget skidt om Unoeuro. Det virker også som om folk er tilfredse med Megahost her på siden.

Jeg selv har en tysk host til diverse tests og private sider, det kører også ganske fint - omend jeg også har kæmpet en kamp med dem tidligere og deres MySQL services.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Satans, så er det ikke bare min side, der er frustrerende langsom. Jeg ville teste one.com til mit nye site om London, men jeg har også erfaret, at siden loader ekstremt langsomt.

Har ellers installeret WP Super Cache, der skulle gøre siden hurtigere.

Er der virkelig intet andet at gøre, end at skifte host?

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Føns:
Er der virkelig intet andet at gøre, end at skifte host?

Jeg har svært ved at se der er mange andre muligheder, du kan naturligvis optimere din database - men det hjælper jo meget lidt hvis det i virkeligheden er en sløv databaseserver.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Føns:

Satans, så er det ikke bare min side, der er frustrerende langsom. Jeg ville teste one.com til mit nye site om London, men jeg har også erfaret, at siden loader ekstremt langsomt.

Har ellers installeret WP Super Cache, der skulle gøre siden hurtigere.

Er der virkelig intet andet at gøre, end at skifte host?

Cache moduler der generere statisk indhold af dit dynamiske er bedste bud.. Men hvis de har for mange kunder til de ressourcer de har til rådighed, så kan det ikke kører helt perfekt :) Har læst mange tråde, om folk der er ved at dø af langsommelighed :)

Du kan kontakte deres support, og spørge til hvorfor den er langsom, måske hvis du er heldig kan du blive flyttet til et andet hosting-miljø med mindre belastning.

Ellers må du skifte til en bedre udbyder :-)

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Gigahost med mine blogs (www.lilleunivers.dk og www.iwant.dk) - og er tilfreds med hastigheden, taget i betragtning af hvor lidt jeg betaler for det.

Ens udbyder har rigtig meget at sige med hensyn til hvor langsom eller hurtig ens side er. Hvis du skal have super fart over feltet, så skal du overveje at få en dedikeret server som også gør brug af CDN (Content Delivery Network) som dit plugin WP Super Cache vist også kan gøre brug af (Ellers brug W3 Total Cache).

mvh

Skipper

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)