Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spiller min hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming.

De andre har ret i at det self. er lidt atypisk med det mørke design, men jeg synes egentlig det er meget flot og giver siden et seriøst touch. Jeg er dog ikke så vild med Top banneret som måske kræver en kærlig hånd fremfor rent sort og noget skrift.

Held og lykke med siden og projektet :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:24

Jeg synes det er en fed template. Baggrundsbilledet kunne dog godt være lysere og danne mere kontrast til de sorte top- og bundrammer.

"Jeg Kan Hjælpe Dig Med…" synes jeg er den engelske måde at lave overskrifter på.

"Jeg kan hjælpe dig med…" er meget mere læsevenligt når det er på dansk. Samme gør sig gældende med "Nye blogindlæg". 

Jeg er pt i gang med at læse SEO-LEX 11 af Thomas Rosenstand. Der er en artikel fra den her som jeg vil synes kan hjælpe dig meget med den overordnede struktur af hvordan man søgemaskineoptimerer.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 14:27

Hej Flemming!

Det der umiddelbart falder mig ind er, at du godt må bruge et par lyse farver, og så en anden tekstskriftSmile.

Det var bare et hurtigt første håndsindtryk herfra.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35

tak for feedbacken til alle.

Gita: Rosenstands artikel er jo rigtig go. Han har pædagogisk sans for at forklare det indviklede. Jeg ved meget lidt om seo, men har allieret mig med en dygtig seomand. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)