Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Garanti og reklamation

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi faldt i vores virksomhed over et par spørgsmål.

Hvis vi sælger et stykke hardware til en B2B kunde - med standard 1 års garanti - hvilke forpligtigelser har vi så præcis. Bemærk vi sælger IKKE via internettet men rent fysisk. Hvis kundens hardware får en fejl indenfor en 1 årig periode skal vi selvfølgelig udbedre fejlen, men er vi forpligtigetet til at gøre det onsite eller har vi lov at sige kunden skal fremsende os apparatet? Må vi i garanti øjemed godt fakturere vores udkørsel for den tekniker som skal lave garanti sagen?

Mvh, Kasper

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)