Hej Jeg er 18 år og går på gymnasiet og er på SU. Jeg sider som så mange andre herinde og følger med i forummet og har lysten til at være iværksætter. Jeg har set flere artikler og den slags omkring unge iværksættere som ikke er ældre end 16 år, som har deres egen virksomhed med en flot hjemmeside og hver gang sider jeg med det spørgsmål, hvor har de fået pengene/midlerne til at starte det? Sådan nogle hjemmesider opbygget fra bunden er ikke gratis, men hvis en på 16 år har midlerne til at få det startet op, så må jeg også kunne. Håber der er nogen herinde, som giver give sig tid til at komme med nogle gode svar og tips. Med venlig hilsen Anders |
Hej Anders
Jeg kan godt følge din tankegang.
Umiddelbart virker det jo dyrt og uoverskueligt at skulle lave sådan noget helt fra bunden men det behøver slet ikke at være så dyrt :)
Man kan for blot tusind kroner købe et fint design til ens hjemmeside Og så noget webhotel til få hundrede kr. om måneden (Alt efter størrelse self)
Og hvis man som 16 årrig har en knald god idé som man er sikker på nok skal give en pengene igen, ja så er 1000 kr jo ikke særlig meget.
Ligesom en computer koster flere tusinde kr, så giver man jo gerne de penge eftersom man synes den er dét værd.
Synes du selv du har en fantastisk idé, ja så kommer pengene ligesom lidt af sig selv da man godt kan se det smarte i at bruge dem på projektet ;)
Håber du forstår.