Vi sælger en del til skousen butikkerne og har modtaget et brev hvor i der står, at hvis man har tilgodehavender vil disse blive betalt i løbet af de næste par uger. Der står yderligere hvordan man skla fakturer dem fremover. Jeg kan se, at alle de faktura vi havde liggende er blevet betalt, så jeg tror ikke, der er fare på færde, blot lidt længere ekspeditionstid :-)
I må da næsten sælge direkte til franchaise butikkerne så? For ellers virker det mærkeligt, at de lader et selskab gå konkurs, for derefter at betale deres regninger...
Vi har solgt både til butikkerne og til skousen detail, men mest til butikkerne. Det har godt nok ikke været større beløb, men mange små beløb, mellem 200-5000 kr så dte kan da være, det er derfor, vi har været heldige ikke at få noget i klemme.
Her er, hvad der står i brevet.. Fra 11. juli er en del af skousen butikkerne overtaget af online service A/S. Tilgodehavender vedr skousen detail bliver håndteret af konkursboet. Tilgodehavender vedr butikkerne (alene franchisetagere) bliver administreret af deloitte og betalt i løbet af juli/august, så snart butikscheferne har godkendt fakturaen. Man skal indsende kontoudtog for alle butikker til deloitte, så de kan tjekke, om det stemmer med deres system. Fremover skal man sende faktura direkte til de enkelte butikker, som godkender og sender videre til deloitte.
Trådstarter kan jo evt prøve at ringe til deloitte, det er deres afdeling i århus c der står som afsender af brevet - de må jo kunne give dig et mere sikkert svar.
Vi har solgt både til butikkerne og til skousen detail, men mest til butikkerne. Det har godt nok ikke været større beløb, men mange små beløb, mellem 200-5000 kr så dte kan da være, det er derfor, vi har været heldige ikke at få noget i klemme.
Her er, hvad der står i brevet.. Fra 11. juli er en del af skousen butikkerne overtaget af online service A/S. Tilgodehavender vedr skousen detail bliver håndteret af konkursboet. Tilgodehavender vedr butikkerne (alene franchisetagere) bliver administreret af deloitte og betalt i løbet af juli/august, så snart butikscheferne har godkendt fakturaen. Man skal indsende kontoudtog for alle butikker til deloitte, så de kan tjekke, om det stemmer med deres system. Fremover skal man sende faktura direkte til de enkelte butikker, som godkender og sender videre til deloitte.
Trådstarter kan jo evt prøve at ringe til deloitte, det er deres afdeling i århus c der står som afsender af brevet - de må jo kunne give dig et mere sikkert svar.