Hej Amino Vi har efterhånden haft vores webshop nogle år, og det er med stødt stigende omsætning, hvilket jo er fantastisk. - Men jeg går med tankerne om og prøve og lave et udsalg, f.eks. hvor man spare momsen eller får X % rabat på alle produkter. Så er mit spørgsmål så hvordan jeg gør dette på bedste vis. Vi vil gerne have spredt budskabet så meget som muligt. Jeg kan selvfølgelig smide en tråd om tilbuddeet her på amino, men er der andre blogs/portaler hvor det er "lovligt/velset" at man på sin vis markedsføre sit tilbud - eller skal man lave en eller anden form for presse meddelelse og sende til diverse online medier, hvor man så kan være heldig og blive omtalt - produktet er jo det samme som tidligere? En anden løsning kunne måske også være og finde nogen der ville give deres brugere på deres hjemmeside et godt tilbud eller lign - hvis der er nogen der kunne se dette som en mulighed på deres hjemmeside høre jeg meget gerne fra dig/jer. Men jeg kunne godt tænke mig og høre fra jer hvad i mener er den bedste løsning. :) Bendtsen |
Hvad skal jeg gøre???
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)