Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med kørende sælger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer,

Vi vil gerne starte et samarbejde med en allerede kørende sælger med fokus på erhverv og offentlige kunder. Du har måske allerede salget af et eller flere produkter (måske dit eget), men føler du har plads til at udvide dit sortiment med filmlærredsløsninger til mødelokaler, konferencerum, diskoteker (storskærm), forsamlingshuse, idrætshaller o.lign.

Du arbejder gerne i Jylland eller på Fyn.

Du har allerede ansvaret for det opsøgende salgsarbejde, udbygning af de bestående relationer og tilbud til nye interessante kunder.

Du er formentlig ”den fødte sælger” og har nogle års erfaring med salgsarbejde til de nævnte segmenter. Du er en vindertype, som har den fornødne vilje og gennemslagskraft til at lykkes. Du er god til at kommunikere og forstår at fastholde og udbygge dine kunderelationer.

Vi tilbyder dig at medtage vores store filmlærred sortiment, præsenterer dette for dine nuværende / potentielle kunder. Der tilbydes en endog rigtig god provision af hver indgået handel, demo udstyr, samt grundig oplæring i produkterne hos dig. Er du interesseret, og vil du vide mere om samarbejdet, er du velkommen til at kontakte Screenstore, Lars F. Sørensen på telefonnummer 88 19 90 71 eller via e-mail lfs(A)screenstore.dk.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hej Lars

Ønsker i udelukkende at indgå en aftale med en sælger på ren provision?

Fra Danmark
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:58
Hej Jacob,

Hvis du kan overbevise mig om andre / bedre muligheder som sikre relevant salgsniveau bliver opnået så er jeg åben for andre muligheder. Men håbet var at finde en relevant samarbejdspartner som på toppen af sine nuværende opgaver kunne se en fordel i at udvide sortimentet og derved forbedre DB indtjening pr. time betragteligt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)