Nu er der jo en masse herinde der har forstand på rigtigt, rigtigt meget - så nu ville jeg da lige høre jer om hvilket anti virus programmer I foretrækker. Jeg har norton antivirus idag, og egentlig ikke en fløjtende fis forstand på om det er nok, eller jeg heller skulle have noget andet eller mere.. ![]() Så er der nogen der kan give den her ![]() Herlig hilsen Ania |
vi bruger AVG som fåes i en gratis udgave til private og en betalingsudgave til erhverv. Den har indtil videre fanget alt ( hva jeg ved af)
På kontoret har vi deres samlede pakke der inderholder firewall, antivirus, antispyware og spamfilter i et enkelt program, så slipper man for at have forskellige udbydere der konflikter etc.
På kontoret har vi deres samlede pakke der inderholder firewall, antivirus, antispyware og spamfilter i et enkelt program, så slipper man for at have forskellige udbydere der konflikter etc.
PS. jeg aner ikke om det er det bedste, jeg har selv brugt norton før i tiden men jeg synes det er tungt og trækker mange systemresourcer i forhold til f.eks. AVG