Hej Amino''er, Jeg er helt ny i dette forum, og "faldt" kun over det efter at Martin nævnte det i TV (ifm hans nye bog). Jeg har igennem de sidste par år været forhandler af LR, men har i det sidste års tid arbejdet med nogle nye produkter - magnetsmykker. Jeg syntes at det er langt mere interessant (og nemmere) at forhandle disse smykker fra Energetix (www.energetix.tv) end hvad jeg tidligere har prøvet - og så er de jo også flotte at gå med ![]() Forretningen er nu kommet godt op at køre omkring storkøbenhavn, men da jeg kun har en enkelt kontakt i Jylland leder jeg efter flere forhandlere der kunne være interesseret i på sigt at blive up-liner til Jylland. Der er simpelt hen for langt at køre hver gang. Hvis der er nogle af jer derude der kunne være interesseret i at supplere sortimentet eller høre nærmere, glæder jeg mig til at høre fra jer. Mvh Tania |
Dato: 28-03-2007 13:20:02 Forfatter:Fjeld
Cool at støde på et selskab, et koncept og et produktsegment som jeg ikke kendte i forvejen! - har været omkring websiten du henviser til - og der er der da mange fede bling-bling ting ;-)
Kan ikke umiddelbart finde information på websiten omkring aflønning af forhandlere - er dit selskabet netværksbaseret?
MVH
Jeg syntes at det er langt mere interessant (og nemmere) at forhandle disse smykker fra Energetix (www.energetix.tv) end hvad jeg tidligere har prøvet - og så er de jo også flotte at gå med ;
Cool at støde på et selskab, et koncept og et produktsegment som jeg ikke kendte i forvejen! - har været omkring websiten du henviser til - og der er der da mange fede bling-bling ting ;-)
Kan ikke umiddelbart finde information på websiten omkring aflønning af forhandlere - er dit selskabet netværksbaseret?
MVH
Lasse Burholt