Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Hej Alexis,

Såfremt du ikke har flere penge til rådighed, synes jeg du skal overveje at sælge på DBA.dk eller Trendsales.dk. Det vil du uden tvivl få større succes med :)

Fra Viborg
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg sætter gerne en shop op til dig, for 300 kr, såfremt du selv står for hosting og grafik. Bare smid mig en PB, med ønsker og mere info.
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:21

Alexis9:

Hej Amino

Jeg søger en der kan lave en Magento/Wordpress eller noget andet webshop til billige penge. Helst ved 300 kroner eksl. hosting og logo.

Webshoppen skal bare understøtte paypal og måske trustpilot.

Jeg skal bruge siden til fritid og vil gerne sælge iPhone tilbehør.

Du kan ikke engang få hosting til Magento for 300 bobs. Er du sikker på at du skal starte en webshop?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:32

Rasmus Lindgren:
Du kan ikke engang få hosting til Magento for 300 bobs. Er du sikker på at du skal starte en webshop?

Hvorfor kan man ikke det ??? Umiddelbart burde de 300 kunne dække et helt års hosting.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40

Hejsa, jeg kan godt sætte en webshop op for dig, send en PB til mig hvis du er interesseret :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen: Du kan glemme alt om at køre Magento på alle de der billige hosts. Det fungerer bare ikke. Havde tidligere en Magento shop på UnoEuro, og siden var 20 - 30 sekunder om at loade, og login i backend kunne ikke lade sig gøre. Så drop de der billige løsninger.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Viborg
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:49
Det er jo ligeså meget et problem med Magento, som med UnoEuro, men det hører vist til i en anden tråd, så jeg lader den ligge herfra.
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:51

SaleCity:

Jørgen Olsen: Du kan glemme alt om at køre Magento på alle de der billige hosts. Det fungerer bare ikke. Havde tidligere en Magento shop på UnoEuro, og siden var 20 - 30 sekunder om at loade, og login i backend kunne ikke lade sig gøre. Så drop de der billige løsninger.

Interessant - jeg mindes da at have prøvet det på et billigt i123 hotel !

Er der andre der kan bekræfte at hvis webhotellet er billigt, - så virker magento ikke?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:57

Hej Alexis

Jeg synes også du skal starte op hos dba eller qxl. Hvis du kun har 300 kr, så får du ikke meget ud af det. :)

Go vind med projektet.

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)