Hej aminoer jeg søger en måde at skaffe lidt ekstra penge på. jeg går pt i skolepraktik som IT-Supporter og det er der jo ikke mange penge i. jeg har ligeledes siden EDB-Eksperten som er min hobby og fremtids planer. der bliver der dog ikke rørt nogen penge fra da jeg mener at det er vigtigt med en godt polstret penge kasse til dårlige tider. og den giver heller ikke det helt vilde i nu :-) så der er ikke mange håndbasser at komme efter. men ja jeg søger alt online arbejde jeg kan komme til. Det skal dog siges at jeg IKKE kan kode sider eller noget i den dur. men stort set alt andet kan jeg ellers så finder jeg ud af det inden jeg går i gang. jeg tager gerne den sure tjans med at side og opdatere produkt oplysninger rydde op i gamle indlæg eller hvad det nu skulle være. jeg er 31 år ung, har en datter på 4 og er gift på 8 år :o) ansvarsfuld og stræber efter at få det optimale ud af alt jeg laver. Hilsen Joachim |
EDB-Eksperten (mig) søger en måde han kan tjene lidt ekstra penge på
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)