Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncert - Kan det holde???

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alle ;-) 

Jeg går lidt med tanken om en pølsevogn, Ja det satme store krav!
Dog lidt anderledes en af slagsen. Målgruppen er nemlig unge, og for at ramme dem så præcist som muligt, er idéen at vognen skal males (Graffiti) og udstyres med et per dopeass højtalere, samt diskolys og bar drinks -Så den kan bruges til fester eller ved stranden. Det meget kort omkring det, men vil helst ikke ud med alle idéerne. 

Mit spørgsmål til jer er så * Ville der komme en stor nok fortjenelse via kun at sælge til de unge? *Ville min ide med bar om aften holde? 

For lige at få det slået klart vil jeg sælge pølser, burger, eller andet mad om dagen, men der ville stadig blive spillet musik (Naturligvis på et andet niveau) og ungdoms delen ville stadig være der.

Idéen om folk kan leje mig og vognen til deres fest er vel også optimal. De får både bar, lys, lyd, og mad.

Jeg har brug for alle meninger, om hvordan de ser sådan en vogn i deres by, nu jeg fra Næstved og ved kun hvordan det evt. ville blive taget imod her.

Har du andre ting angående mit projekt, som skulle være en hjælpe jeg vidste eller andet, så skriv endelig!

Simon :-)  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)