Bare til info, så vil du få meget mere reklame for pengene, hvis du købte Adwords reklamer, eller købte et banner på et velbesøgt ungdomssite.
Gider du uddybe? Jeg har selv tænkt på at købe reklame på nrj, da vi er en lokal forretning der dækker storkøbenhavn, og de sender i dette område.
Meget gerne ;D
Sprutbilen.dk sælger varer til en målgruppe af unge mennesker, som vil benytte denne service i weekenden. Det er en impulsservice, dvs det er noget folk søger efter, når de mangler det her&nu om aftenen/natten.
At reklamere en hverdag, hvor en meget lille del af målgruppen lytter med, er nok det dummeste. For det første kan de fleste ik huske reklamen, når de endelig skal bruge servicen, og for det andet så rammer den via en radio slet ik målgruppen.
Har du derimod et banner på en forum/site, som benyttes af unge mennesker i målgruppen, så vil du opleve mange flere kliks, og måske at folk ligefrem bookmarker siden. De unge vil desuden ser banneret mange gange i løbet af en uge, og derfor vil de nemmere kunne huske det! Især hvis det fanger!
Så med den målgruppe, som trådstarter har, så er radioreklame = spild = sikkert 0,00% øget
salg = værdiløs reklame...
Generalt er offline reklame spild af penge, hvis man sælger online. Med mindre man selvfølgelig har et stort reklamebudget, og virkelig kan slå sit navn fast ala f.eks Wupti.com...