Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Patenteret ide indenfor affaldshåndtering udbydes til licensaftale uden større kapitalindskud.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideer indenfor affaldshåndtering

Jeg har 3 produkter, som jeg søger en seriøs iværksætter, til at være lokomotiv på. Grundet specielle omstændigheder, kan jeg kun være med på en licens aftale med dig som licensmodtager og mig som licensgiver.

Jeg har patent på produkternes grundide, poseudvideren ”Xspander”. Og der ligger lige nu 3000 styk på lager af denne model, der er ligeledes udviklet indpakning til denne model.. Denne model er der netop nu basis for en større ordre på over Kr. 1 mio. via et smart forretningskoncept, hvor der også er en god forbindelse.

En anden ide, som udspringer fra ovenstående, mangler jeg at få lavet en 0-serie på.

Den sidste er også udsprunget eller en videre udvikling af den første. Og den er meget interessant, idet der til næste forår (2012) kan ligge en ordre på Kr. 3.2 mio. Her er der en klart bedre forbindelse, som også har afprøvet produktet, og vil skubbe på ordren. Denne ide vil jeg først drøfte med dig når der er opnået fortrolighed. Ideen er færdig og der er lavet 0-serie. Ligeledes har jeg en del på lager.

Der er en investor med i projektet, som på et tidspunkt skal have et engangsbeløb på

ca. Kr. 50.000,-.

Der er ikke behov for noget større kapitalindskud, idet pengene (fra kunde) kan følge produktet.

Selvom der er patent på produktet, vil jeg ikke blotlægge forretningkonceptet for alle. Så jeg vil gerne, at vi starter med at e-maile de indlederne forhandlinger.

Se produkterne på
Site www.uniparts.dk (Instruktionsvideo af Xspander og internetbutik)

e-mail uniparts@stofanet.dk

Johnny Hansen

Inventor

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for emails. Indlægget kan betragtes som lukket nu.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)