| Hvis du lige sidder med nogle ekstra minutter ( Behøver ikke være mere end 2 :)) og har lyst til at teste et webshop script for mangler og fejl. Så ville jeg blive super glad hvis du vil skrive en privat besked til mig. Du får et link tilsendt samt login, hvorefter du kan logge ind og se funktioner / oprette produkter og alt muligt andet godt noget (Fuld adgang). Ser du så noget underligt noget eller er der noget du synes mangler, håber jeg at du vil skrive disse mangler til mig i en privat besked. Hvis du tester og kommer med noget feedback, så kan det være jeg kan hjælpe dig med noget lignende på et tidspunkt. Lige pt er der disse ting på listen fra andre personers feedback: Mulighed for import / eksport af produkter og kategorier. Skift kodeord. Kunde login. Flere standard betaling moduler. PDF sammen med overbeskæftigelses mailen. B2B Login. Affiliate system. Rabatkode oversigt. Håber der er nogle stykker som har lyst til at bruge et par minutter på at kigge på systemet. Tak :) | 
Har du nogle minutter til at teste et webshop script?
                            Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

- 1
                            Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger