Flere stemmer KOM SÅ AMINOER!!!!! :D |
Det lyder som et passende navn for en ADHD/DAMP portal
Flere stemmer KOM SÅ AMINOER!!!!! :D |
Tak for feedback. :) det tager vi til eftertanke. |
nej da coaching engelsk ord og dam pus oversat til danske betyder dæmning pus og damp us lyder ej smart |
Fint observeret MEN. . . hvorfor har du valgt at oversæt ordret, når det var dansk i forvejen?? |
hvad betyder det ord PÅ danske |
Arhh... Eventually, they changed the name to Google, originating from a misspelling of the word "googol" the number one followed by one hundred zeros, which was picked to signify that the search engine wants to provide large quantities of information for people. Originally, Google ran under the Stanford University website, with the domain google.stanford.edu. |
Oki kloge åge, andet jeg ikke lige og det ved folk heller ik. Men så Jubii det betyder jo ikke helt det hjemmesiden går ud på eller Yahoo, det var det jeg vil frem til. |
Er Amino er godt navn til en iværksætterportal? Er Jubii et godt navn til et webindex-portal-site-hvad-de-ellers-har Er Tigernet et godt navn til et site hvor du kan sende sms Det er ikke om navnet er godt eller dårligt. du vil altid møde nogle der syntes godt om det og andre der syntes dårligt om det. Det er mere hvad du gør ved det. Naturligvis KAN der være uheldige forekomster som disse: http://listverse.com/2007/08/01/top-10-silly-website-names/ |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....