Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af eget tøj mærke

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roslev
Tilmeldt 25. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er pt i gang med at starte mit eget tøj mærke op, jeg havde efter nogen tid fundet et sted som kunne fremstille mit tøj men da jeg her i går skrev til ham som står for at det med at få det i gang, fik jeg så den kedelige ting at vide at de ikke kunne hjælpe mig med mit tøj alligevel. 

Så dertil kommer jeg at jeg nu skal have fundet en fabrik som kan fremstille mit tøj, her i starten er det primært nogle forskellige t-shirts jeg skal have lavet, men med tiden vil jeg gerne have at den leverandør som jeg får kan være med til at fremstille andet tøj (jeans, bukser, trøjer, skjorter, shorts, jakker) 

Derfor skriver jeg herinde da der sikkert er nogen som har været samme sted som mig, som måske kan hjælpe mig med at finde en fabrik der kan fremstille mit tøj for mig.

Jeg har læst en masse indlæg herinde, men jeg har dog ikke rigtig kunne finde svar på mit spørgsmål, så derfor opretter jeg dette indlæg, i håb om at der sidder nogen derude som kan hjælpe mig med det.

//Emil

Fra Roslev
Tilmeldt 25. Jul 11
Skrevet kl. 20:15

Slet ingen der kan hjælpe?

//Emil

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 08:17

Øv hvor ærgerligt for dig... Men det er desværre hvad der sker /kan ske, når man kaster sig ud i noget for 1. gang.. Men en omgang bezzerwisseri er sikkert ikke det du har mest brug for nu..

Men evt. kan du måske forsøge at tage fat i hende her: www.sydine.com det er en mindre moldavsk systue, hvor indehaveren er dansk gift og taler dansk og skulle eftersigende arbejde udfra danske standarder. - Prøv - hun skulle også være god til mindre oplag..

Held og lykke

/Ulrik

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:18

Hej Emil.

Som Ulrik skriver, er det noget som kan ske for enhver. Men hvor åben er du mht. geografien af beliggenheden af producenter?

Som det lyder til, er du interesseret i at producere tøj, som har at gøre med fashion til os unge mennesker.

Hvis du er interesseret i at producere i Asien, kan jeg sagtens hjælpe dig med at komme i gang. Og det er slet ikke noget problem at få iværksat sine egne designs og brand/mærke.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 16:35

Hej, Emil!

Jeg har også stor interesse indenfor tøj, design osv., så derfor vil jeg hellere end gerne læse med, her på indlægget, og samtidig hjælpe dig!

Ved at søge på "tøjproduktion" på Google, fandt jeg et andet indlæg her fra Amino af, hvorpå en bruger ved navn "Da Silva" svarer rimelig bredt omkring tøjproduktion osv..

Læs evt. indlægget og Da Silva's svar igennem - det kan være det kunne hjælpe dig lidt :-)

Link til indlæg.

Det er ikke decideret mig der hjælper dig her, men jeg håber alligevel, at du kunne bruge mit svar til noget ;-)

Mvh. Sebastian Nygaard.

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:27

hej Emil,

det afhænger meget af hvor mange styles / stk du forestiller dig? og hvor meget du selv vil involvere dig i produktionen?

jeg har et kæmpe netværk i Kina og øvrige Asien - men de har nogle minimum som jeg ikke ved hvordan du forholder dig til? Derudover er jeg ikke agent - dvs jeg tager ingen royalty, fee eller hvad man ellers kan kalde det - men hjælper kunder på projektbasis, så de selv kan varetage deres supply chain uden fordyrrende mellemled.

skriv til mig hvis det har interesse

Heidi

hla@plus7.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 01:40

Hej

Her i starten hvor det mest drejer sig om tryk og t-shirts, så kan jeg helt sikkert hjælpe dig.

Jeg har selv haft et mindre brand, og idag har jeg mit eget tekstil trykkeri, så der kan jeg helt sikkert hjælpe dig, om ik andet så prøve og pege i den rigtige retning:)

Smid mig en mail på himynameismads@gmail.com

Mads

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:17

Hej Emil

Jeg er lidt nysgerrig.. Hvad nåede du frem til? 

Vh

Z

Tilmeldt 22. Aug 11
Skrevet kl. 18:57

Hej Emil,

Vi er i rumænien, et godt bud på god kvalitet og konkurrence dygtige priser.

Du kan sende mig billeder/designs samt TARGETPRISER på denne mail.

PKM@lemco.ro

Med Venlig Hilsen

Peter Madsen

0040 72 72 64 09 1

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:28

Hej Emil,

det er altid svært at komme igang - desværre, men man kan jo tage de lavthængende frugter.

Du skriver at du vil sælge tee shirts,

1/ lægge dig i slipstrømmen på et neutralt mærke og trykke/sy dit eget logo/label i nakken

købe neutralt tøj generelt , og så sætte dit eget præg på tøjet.

- jeg har trykt på tee i de sidste 18 år, så lidt erfaring har jeg da på dette område.

skriv til mig på

bp@gtstryk.dk  og uddyb dine ønsker og måske har du nogle streg tegninger, som 

jeg kan se - for at se i hvilken retning du ønsker at gå.

Bjarne 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)