Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvel til Liberal Alliance..

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep 5 stjerner til Ulrik for et godt indlæg.

Man kan også gøre det endnu mere simpelt ved at tænke : "Liberal betyder " fri ". Dybest set, i sin kerne. Hvis du bliver forsørget af staten, er du så fri  ? Er samfundet frit hvis vi lukker grænser for store befolkningsgrupper, er vi frie hvis der vedtages flere love end nogensinde, er vi fri hvis der er mere kontrol med os allesammen end nogensinde, er vi mere fri hvis vi optager mere gæld end nogensinde, er vi mere fri hvis vi kun har råd til at købe boliger igennem afdragsfrie lån og så videre og så videre.

Total anarkisme / liberalisme er dog også en utopi for det omsorgsfulde menneske, da der virkelig er behov at tage sig af folk der ikke kan klare sig selv. Men vi er også meget langt fra den slags samfund, så en lille smule kan vi vel godt ændre ?

If you love your people, set `em free

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 00:58

Fashion-Seller:
Men hvis ik DF var på modsatte fløj, så synes jeg du skulle nævne bare en liberal sag, som DF støtter... Jeg kan ik finde nogen

Og det er så her jeg står af :) Hvis du virkelig ikke kan finde en snert af liberalisme i DF, så tror jeg sgu ikke kun det er min samfundslære som har kikset.

Jimmy

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15082
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:03

Dimsedut:

Fashion-Seller:
Men hvis ik DF var på modsatte fløj, så synes jeg du skulle nævne bare en liberal sag, som DF støtter... Jeg kan ik finde nogen

Og det er så her jeg står af :) Hvis du virkelig ikke kan finde en snert af liberalisme i DF, så tror jeg sgu ikke kun det er min samfundslære som har kikset.

Okay jeg fejler måske og er uvidende... Men hvorfor er der så ik nogle, som endnu har nævnt bare en sag? Jeg har spurgt om det to gange, og har kun fået svar tilbage om, at jeg tager fejl...

Så fortæl løs for os uvidende personer, for jeg vil da gerne lære noget nyt, hvis der altså er noget at lære her ;D

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 01:10

Fashion-Seller:
hvis der altså er noget at lære her

Ja, der er jo tydeligvis noget at lære for DF, de er jo gået i regering med de helt forkerte? Bare de når at læse dette topic inden næste valg :/

Jimmy

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15082
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Dimsedut:

Ja, der er jo tydeligvis noget at lære for DF, de er jo gået i regering med de helt forkerte? Bare de når at læse dette topic inden næste valg :/

Du er god til at snakke uden om... Skyldes det, at du ik har svaret?

Du har nu tre gange snakket udenom, selvom jeg har spurgt om liberale standpunkter. Det kan vel ik være så svært at nævne nogle, hvis de er så skide liberale...

Man kan sagtens støtte en regering, selvom man ik har samme politiske tilgang til tingene. Jeg har skrevet tidligere, at DF kun opildner indvandre debatten, samt slår sig på bedre forhold for ældre... Ik ligefrem særlig liberale sager, hvis du spørger mig...

Men jeg venter meget spændt på de mærkesager ;D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:25

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå, så vil jeg også blande mig lidt.

Jeg er liberal, da jeg i korte træk ikke tror på at folk rejser sig op og siger undskyld, hvis man sparker dem i ansigtet (hvilket jeg mener er det som venstrefløjen ligger op til).

S-SF-Ø tror stadig vi er en industrination, hvor vi alle kan arbejde 8-16(16.15), og ellers bare leve af at udnytte enkelte samfundsgrupper. Personligt finder jeg det ikke særligt motiverende over for nye iværksættere, at de kun har ekstra skatter og panderynken i sigte, hvis de prøver at tage ansvar og realisere en karriere som iværksætter, og på den måde hjælpe Danmark.

Jeg kunne aldrig finde på at stemme Dansk Folkeparti, men mener stadig at det er acceptabelt at stemme på et parti, som i sidste ende kunne støtte DF.

Jeg kan ikke undgå at tænke på, hvor mange liberale der er med til, at en blå regering uden DF som støtteparti, har lange udsigter, i og med at de ikke vil stemme indirekte på DF. Anyways, så har jeg undret mig længe over, hvorfor at de Radikale er så stædige som de er, at låse sig fat på en politisk blok. En V-K-I-R regering ville være et frisk pust!

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)