Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave noget, men hvad?.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har altid synes marketing og netværk har været utroligt spændende.

Og siden jeg igår så Social Network, har denne lyst til at lave noget været inde mig!..

Jeg har lært lidt html kodning, men i realiteten tror jeg ikke det er noget jeg kan finde ud af, især ikke så jeg kan tjene en håndøre på det.. Skal på efterskole efter sommerferien, så ville være fedt at have et eller andet at holde øje med og kreere på, det år hvor jeg er deroppe.. 

Kan i anbefale et sted hvor man kan starte, og evt. give mig en tutorial på hvordan jeg starter inden for det her spændende univers.. Jeg er kun 16, hvilket jeg ved giver nogle restriktioner, men tror alligevel der er et eller andet man kan dedikere sin fritid til, og oven i købet tjene lidt monitos. 

Jeg er åben overfor alting, men havde i første omgang tænk mig at prøve noget hjemmeside noget, før jeg fandt ud af kodning lige kræver lidt mere end forventet.. Evt. movie-making hvilket jeg har dyrket en del..

Takker og bukker på forhånd!. 

Tilmeldt 24. Jul 11
Skrevet kl. 16:18

Ingen der kan fortælle mig hvad der kunne være godt at starte med?. 

Jeg ville virkelig sætte pris på det!.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:23

Hey,

Slå lige PM til :)

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:28

Mortenaa:

men havde i første omgang tænk mig at prøve noget hjemmeside noget, før jeg fandt ud af kodning lige kræver lidt mere end forventet.. 

bed lige mærke i den sætning, den holdning kan du godt pakke langt langt væk. For modstand og udfordringer vil der altid komme, og det er nogen du skal kunne takle for at kunne opnå success med næsten hvad som helst. Meget få ting er så let, som forventet. 

Kan dog sige at html med et seriøst engagement og vilje, kan kan mestres og køres igennem på 2-20dage. (forudsat du har den basale viden om at bruge en computer) 

- Noget helt andet, det kan så være at kodning ikke lige faldt i din interrese, det er jo også fair nok.

Har du ideer til hjemmesider, og hvis du er interesseret i at føre dem ud i livet, er du altid velkommen til at kontakte mig. Jeg kan tilbyde gratis udvikling af siden og meget andet, mod medejerskab. 

- forresten grunden til du nok ikke får så mange svar, er der er hundrede der har stillet præcis det samme spørgsmål og går ud fra folk bliver lidt trætte af at besvare det samme igen og igen. Du kan finde disse tråde ved at bruge søgemaskinen, og forresten er amino fyldt med ideer til hvad du kan gå i gang med-

Mortenaa:

Kan i anbefale et sted hvor man kan starte, og evt. give mig en tutorial på hvordan jeg starter inden for det her spændende univers.. 

En tutorial på at blive iværksætter?.., Vil foreslå dig at tage et smut forbi thorborg.tv, det kan måske give dig lidt inspiration.

Mvh

s.h 

Tilmeldt 24. Jul 11
Skrevet kl. 17:31

Jeg takker mange gange for dit lange svar!. 

Det jeg mente med min undring over html kodning, var ikke udelukkende "html" men også alle de andre typer som xhtml, css, osv.. Jeg har langt fra givet op i dette projekt. Det hændte derimod bare, at jeg kom til at tænke på hvor gode webdesigners idag er, og om det var noget der var værd at lære, og om det i sidste ende, godt kunne være noget man kunne tjene penge på.

Min arbejdstyrke er god, og jeg lader mig langt fra slå ud af det er lidt svært med kodning i starten, det er slet ikke det jeg mener!. Det var derimod kun, ment som et spørgsmål på, hvorvidt andre (formulerings-problem) "måder", kunne være bedre, og mere, nye, og have mere potentiale i sig. 

Jeg er sikkert fuldstændig forkert på den, men når jeg ser design-hjemmesider, der sælger, ser det virkelig ikke ud som noget en dreng i 9 klasse kan gøre op mod. Det var derfor mere et spørgsmål om hvorvidt jeg ellers kunne finde andre ting og starte en virksomhed indenfor, noget der ville være mere potentiale i, samt noget der ikke ville kræve at man skulle gå på en grafiker uddannelse for at vide bare en smule om. 

Derfor hentydede jeg også til film-kreation, da det er et emne jeg har beskæftiget mig med længe, og har rimelig godt styr på. Dog ved jeg bare ikke om dette er noget man kan "bruge" til noget, da jeg aldrig synes at have set noget indenfor dette emne, hvor derimodsætning til fx. hjemmeside-designs sider osv. efterhånden er rigtig mange af!. 

Arbejds lysten er her skam, og jeg er mere end klar til at give den hele armen for at lære hvad end der skal læres, jeg skal bare lige guides ind på hvad der ville være klogt at starte på.. Jeg har fuldstændig styr på computeren, og kender dens funktioner ud og ind, og det er derfor jeg også synes det kunne være så fedt at lave noget der var "mit" og som man faktisk kunne drage nytte af, og på længere sigt tjene penge på!. Jeg er 110% klar på at springe ind i projektet!, når bare jeg ved hvad det er!.

Mange tak for dit gode svar, og undskyld, er helt ny her på Amino, og troede egentlig ikke der var så mange på min alder, det var nok derfor jeg ikke lige fik søgt først!, havde ingen intentioner om at være en flab!. 

Tak!.  

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 17:37

Mortenaa:

Hej Aminoer.

jeg kan tjene en håndøre på det..

tjene lidt monitos. 

Pas på med at have i fokus at tjene penge. Interessen og det at lære skal være det centrale. Bliver du dygtigt, kan det måske komme på tale. Men det er ikke noget du lige kan forvente at der kommer til dig bare sådan lige.

Køb et domæne og et webhotel og prøv nogle forskellige guides af i praksis sammen med teorien :)

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 17:44

Jeg vil gerne hjælpe dig, men det kræver lige at du slår PM til :)

Tilmeldt 24. Jul 11
Skrevet kl. 17:45

Selvfølgelig ikke!. Det var også mere langt ude i fremtiden jeg tænkte på det punkt!.

Det noget jeg gør fordi jeg har lysten til det!, men tak!.

Tilmeldt 24. Jul 11
Skrevet kl. 17:46

Hvad er PM?, gætter på det er "Privat Message", hvor slår jeg det til. :)?.

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 17:59

Ret profil (Øverst på siden ved siden af brugernavn) ---> Debatindstillinger -- > et stykke nede finder du "Privat besked instillinger".

Mvh. Stubbe Buchwald

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)