Hej Aminoer. Jeg har altid synes marketing og netværk har været utroligt spændende. Og siden jeg igår så Social Network, har denne lyst til at lave noget været inde mig!.. Jeg har lært lidt html kodning, men i realiteten tror jeg ikke det er noget jeg kan finde ud af, især ikke så jeg kan tjene en håndøre på det.. Skal på efterskole efter sommerferien, så ville være fedt at have et eller andet at holde øje med og kreere på, det år hvor jeg er deroppe.. Kan i anbefale et sted hvor man kan starte, og evt. give mig en tutorial på hvordan jeg starter inden for det her spændende univers.. Jeg er kun 16, hvilket jeg ved giver nogle restriktioner, men tror alligevel der er et eller andet man kan dedikere sin fritid til, og oven i købet tjene lidt monitos. Jeg er åben overfor alting, men havde i første omgang tænk mig at prøve noget hjemmeside noget, før jeg fandt ud af kodning lige kræver lidt mere end forventet.. Evt. movie-making hvilket jeg har dyrket en del.. Takker og bukker på forhånd!. |
Ingen der kan fortælle mig hvad der kunne være godt at starte med?.
Jeg ville virkelig sætte pris på det!.