Vi er to som er ved at lave et website med følgende: 1. En portal for erhvervsrelaterede podcasts (både audio/video). 3. Tilbyde service til webinar/e-learning samt online kommunikations/netmeetingsmuligheder. 4. Lektiehjælp og undervisningsmateriale i form af podcast og webinar mm. til folkeskolens ældste klasser samt gymnasier og erhvervsskoler. Det er vores opfattelse at særlig små- og mellemstore virksomheder langt fra udnytter sig af de muligheder der er inden for kommunikation, markedsføring og undervisning via nettet. Vi søger til dette dels en der kan bidrage med gode ideer, formidling, salg, teknisk kunnen og hjælp til opbygning af dette site. Send en PM eller mail til dann.nielsen@forum.dk eller info@7stjerne.dk |
Jeg syntes at det lyder vildt spændende! Jeg har prøvet et kursus over webinar, og det var super godt. Kan bare ikke forstå at flere ikke benytter sig af det.
Ud over at jeg godt kan pege på en masse der burde bruge sådan noget som podcast og webinar til gælde for os andre så man fx. ikke skal køre så langt hvis man fx vil høre et spændende foredrag, som egenligt ligeså godt kunne findes sted online.
Go for it :-)