Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to som er ved at lave et website med følgende:  

1.       En portal for erhvervsrelaterede podcasts (både audio/video).

2.       At levere service til udvikling af virksomhedernes podcasts i form at produktinformation, undervisning mm. som en del af virksomhedens markedsføring.

3.       Tilbyde service til webinar/e-learning samt online kommunikations/netmeetingsmuligheder.

4.       Lektiehjælp og undervisningsmateriale i form af podcast og webinar mm. til folkeskolens           ældste klasser samt gymnasier og erhvervsskoler.

Det er vores opfattelse at særlig små- og mellemstore virksomheder langt fra udnytter sig af de muligheder der er inden for kommunikation, markedsføring og undervisning via nettet.

Vi søger til dette dels en der kan bidrage med gode ideer, formidling, salg, teknisk kunnen og hjælp til opbygning af dette site.

Send en PM eller mail til dann.nielsen@forum.dk eller info@7stjerne.dk

Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:18

Jeg syntes at det lyder vildt spændende! Jeg har prøvet et kursus over webinar, og det var super godt. Kan bare ikke forstå at flere ikke benytter sig af det.

Ud over at jeg godt kan pege på en masse der burde bruge sådan noget som podcast og webinar til gælde for os andre så man fx. ikke skal køre så langt hvis man fx vil høre et spændende foredrag, som egenligt ligeså godt kunne findes sted online.

Go for it :-)

Tilmeldt 27. Jan 11
Skrevet kl. 09:17

Tak for indlæg og de henvendelser vi har fået.

Vi mangler stadig en der i samarbejde med os kan udvikle sitet.

Herudover mangler vi en der formidle henvendelser til kunder og potentielle samarbejdspartnere.

Send en PM eller mail til dann.nielsen@forum.dk eller info@7stjerne.dk

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 10:11

Jeg syntes ideen fungerer. Jeg kunne godt udvikle sådan et site, men jeg mangler noget info om sidens kompleksitet/krav, så man kan hvor meget arbejde der ligger i det.

Man bærer som udvikler typisk hele risikoen i sådan et projekt, da pengene ikke kommer ind før al arbejdet er udført - og måske kommer pengene aldrig ind. Har i noget mere information omkring jeres baggrund/kompetencer, budget, seriøsitet, antal timer i kan lægge i det og hvor stor bid af kagen man kan forvente?

Tilmeldt 27. Jan 11
Skrevet kl. 17:47

Hej Mads

Vi har sendt en privat PB.

Vi vender herefter tilbage snarest muligt.

Vh. D.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)