Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

**** Trustpilot

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved ikke om denne side tidligere er blevet diskuteret herinde: http://fucktrustpilot.dk 

Et eller andet sted burde TrustPilot få siden lukket da denne benytter deres navn i domænet... På den anden side bliver der jo stillet kritisk syn på trustpilot, ligesom trustpilot også kan bruges til at give sin kritik på andre sider og virksomheder så et eller andet sted burde de jo også kunne tåle lidt kritik Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:37

I stedet for at bruge så lang tid, på den side, kunne han jo bare anmelde Trustpilot på deres egen side?

http://www.trustpilot.dk/review/www.trustpilot.dk

hæ hæ hæ..

Det værende sagt, har jeg svært ved at tage sider seriøst, der har behov for at skrive "fuck" i domænet, "kommunistisk lort" på forsiden og lignende i brødteksten på siden. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:53

1 frem med sine betingelser på egen hjemmeside

forklare på egen hjemmeside hvad man tilbyder

vær aktive forklare hurtigt send dine betingelser på siden

vær altid positive

lad ikke dagen ødelægges af et par dårlige mennesker , dette motivere mig ,vis nogle sider noget gør det så meget bedre som ingen troet muligt  og jeg forsætter dag og nat forklare og arbejder på at blive bedre endnu mere og køre 110% fokus kun på forretning det skal være den bedste .

vær altid vanvittigt syg med en tanke den siger kun succes fokus ligger der og vis en kunden skriver konstant er det ekstremt motiveret til at gøre noget bedre.

Brug altid positive tanker så kommer man længste heri livet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:00

Jeg synes ikke man kan tage en person seriøst som gør så meget for at anonymisere sig selv i forbindelse med den kritik han giver TrustPilot. Hans 'Hvem er jeg' side bruger sætninger om at 'have nosser nok' til at gøre noget - men manden har ikke engang selv nosser nok til at stå ved det han siger.

Han har endda hemmeligt navn og adresse i folkeregistreret, således han ikke engang kan identificeres via DK Hostmaster på hans domænenavn.

Jeg giver i hvert tilfælde ikke fem potter pis for så useriøs en side som fucktrustpilot.dk, når manden ikke engang vil stå ved hans påstande og holdninger - og det er uanset min egen holdning til TrustPilots måde at tjene penge på.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:35

Jeg har absolut ikke meget til overs for trustpilot, som jeg finder særdeles utroværdig :o)

Men at lave sådan en side, er godt nok langt ude. Det må være en der har fået særdeles dårlige anmeldelser, der gider bruge tid på den slags Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 09:33

Spørgsmålet er, om der er bedre alternativer?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:34

Altså... Havde jeg selv haft så stærke holdninger, havde jeg uden diskussion stået frem med dem - med eget ansigtsbillede og egen navn nævnelse sablet firmaet på et sted som f.eks. Amino, også selvom nogle Amino brugere ville have ment at jeg er en idiot hvis jeg gør det.

For jeg har altså mine meninger, og jeg står ved dem - period...

Jeg havde ikke haft så bløde boller at jeg havde skjult mig... http://network-tools.com/default.asp?prog=whois&host=fucktrustpilot.dk+

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 09:35

Louise L:

Spørgsmålet er, om der er bedre alternativer?

Mener du udfra forbrugerens eller butikkens perspektiv?

Hvis man er butik vil det være langt smartere at få anmeldelserne på sin egen side, har jeg hørt mindst en af de fremtrædende SEO-eksperter hævde. Så hvorfor indgå aftale med trustpilot og miste SEO-juice, samt oveni købet betale penge for at være med? Svaret tror jeg er dovenskab - det er ihvertfald tilfældet for mit vedkommende.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:57

Anders - Meebox:

I stedet for at bruge så lang tid, på den side, kunne han jo bare anmelde Trustpilot på deres egen side?

http://www.trustpilot.dk/review/www.trustpilot.dk

hæ hæ hæ..

Det værende sagt, har jeg svært ved at tage sider seriøst, der har behov for at skrive "fuck" i domænet, "kommunistisk lort" på forsiden og lignende i brødteksten på siden. 

"Synes godt om"

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 10:39

Martin Hedegaard:

"Synes godt om"

Nej han har skrevet "Syntes godt om"

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)