Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp til alle selvstændige

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

www.biipbiip.dk    Én gang visitkort - altid visitkort

Biipbiip.dk har gjort det muligt at ens visitkort virker for evigt, lige meget hvor mange gange man skulle skifte sit nummer ud med et nyt.

Vi Danskere skifter gennemsnitligt nummer 2,4 gange om året. Grundene dertil er taletidskort eller man har købt en ny tlf. og derved også oprettet et NYT abonnement!!!

det vil sige at virksomheder udskifter deres personale visitkort 2,4 gange om året?

Det kan i med www.biipbiip.dk være foruden

med venlig hilsen

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:21

Du må lige dokumentere de 2,4 gange, vi skifter telefonnummer pr. år.

Jeg har haft de samme telefonnumre de sidste 7 år, og de virksomheder, jeg handler mest med går heller ikke rundt og skifter hele tiden, så én eller anden må jo skifte 4,8 gange pr. år, for at opveje mit konservative telefonforbrug.

mvh Hans
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:41
Ja jeg har haft samme mobilnr i ca 10 år, så jeg bidrager vist heller ikke til den statistik.

Men held og lykke med bipbippet, for jeg tror ikke det bliver en succes.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 10:49

Jeg har haft samme mobilnummer i 6 år nu - og må sige jeg ikke bidrager til statistikken på den konto. Dog har jeg skiftet kontornummer i forbindelse med flytning.

Men jeg vil sige hvad angår opdatering af kontaktinformationer, er Plaxo (http://www.plaxo.com/) helt suveræn...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:44
Jeg må også stille mig tvivlende overfor det tal! Jeg har selv haft mit telefonnummer gennem rigtig mange år, og når jeg kigger min lange kontaktliste igennem kan jeg ikke finde EN ENESTE der har skiftet nummer i et et tempo der bare minder om de 2,4 gange om året. Jeg tror der er tale om statistisk slendrian her - det passer simpelt hen ikke.
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 11:59
Jeg kom lige til at se at der bliver skrevet "Grundene dertil er taletidskort eller man har købt en ny tlf. og derved også oprettet et NYT abonnement!!!"

Øh, nej. Erhvervsdrivende benytter ikke taletidskort og de får heller ikke nyt nummer bare fordi man skifter telefon.

Teenagere gør derimod.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:03

Jeg tror også statistikken bygger på teenagere eller ihvertfald private.

Jeg kender meget få erhvervsdrivende der skifter så tit, hvis jeg overhovedet kender nogen.

Jeg har nu kigget lidt rundt på bibbibb, og er det kun et online visitkort?

Vil det sige man skal trykke normale visitkort hvor der så står en bibbibb kode istedet for ens telefonnummer?

Som sagt har jeg svært ved at gennemskue jeres produkt, samt det ser heller ikke ud til at være færdig udviklet, så det ville nok være smartest ikke at offentlig gøre det før det var helt færdig.

Hvis det fungere som jeg tror, tror jeg du får svært ved at slå igennem. Mange erhvervsdrivende bruger aldrig sms, og jeg ville finde det meget underligt hvis jeg fik et visitkort af en kunde hvor jeg skulle sende en sms ind til et andet nummer for at få udleveret kundens nummer.

Men held og lykke med projektet
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
>Mange erhvervsdrivende bruger aldrig sms, og jeg ville finde det meget underligt hvis jeg
>fik et visitkort af en kunde hvor jeg skulle sende en sms ind til et andet nummer for at
>få udleveret kundens nummer.

Jeg ser heller ikke rigtig markedet for det. En ny stak visitkort koster ikke mange hundrede kroner - så jeg ville nok foretrække den løsning.
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:26

Takker for jeres meninger, og det færdiggør min målgruppe

Målgruppe: aldersgruppen 14 - 23 år.

TAK TAK
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39

>Takker for jeres meninger, og det færdiggør min målgruppe
>Målgruppe: aldersgruppen 14 - 23 år.

Ehm. Nu må du altså lige hjælpe mig.

>det vil sige at virksomheder udskifter deres personale visitkort 2,4 gange om året?

Din aldersgruppe er 14-23årige, der driver virksomheder med visitkort til personalet? Hvis dit problem lyder "visitkort bliver ugyldige når firmaet skifter telefonnummer" så forstår jeg ikke koblingen mellem en udokumenteret statistik for 14-23årige og virksomheders massive udgifter til nye visitkort?
Kan du ikke i stedet finde noget statistik for, hvor ofte danske virksomheder skifter telefonnummer? Den "statistik" du kommer med oprindelig har ingen relevans i den her sammenhæng.

... og nu bliver jeg altså nød til at være helt ærlig, 2.4 gange? Er den statistik ikke lavet til produktet og ikke omvendt? Man kan ikke skabe et marked ved at forfalske statistik, man kan bruge statistik til at opdage et hul i markedet. Fordi at du skriver, at folk skifter telefonnummer 2.4 gange om året, tænker jeg jo ikke "nå, gør jeg det - så må jeg hellere tilmelde mig den service" - når jeg nu ved, at jeg aldrig har skiftet mit telefonnummer.
I den forbindelse: Kender du én eneste 23årig, der har skiftet telefonnummer 22 gange gennem de sidste 9 år? Jeg kender mange 23årige, men ikke en eneste der har skiftet nummer 3 gange på 9 år.
- Beklager hvis det lyder lidt hårdt, men jeg nægter at tro, at jeg er den eneste der har tænkt det.
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)