Jeg har en ide, som giver folk en oplevelse både før, imens og efter de har prøvet det. Det bryder krænserne inden for nutidens paintball in the wild. Jeg søger derfor en investor som har kapital og vil støtte mig i min ide, hvis vedkommende syntes om den self. Men alt efter alt, får i måske mere ud af et tlf opkald til min mobil eller et møde med mig. Kun relevante henvendelser. Her er lidt info omkring ideen / projektet. Det handler om at gøre oplevelsen omkring paintball til mere action og livlig i form at en ny form for kamp spil. 2 hold kæmper mod hinanden som i normal paintball ( Team Deathmatch ) Forskellen her er at, man nu kan vinde på forskellige ting end at dræbe det andre hold først. ( Kan ikke sige mere her ) Samt at få den indre actionhelt ud i form af en fed oplevelse ( Vil ikke sige mere her over tråden ) Kontakt: Kristianlim@hotmail.com Eller 60671925 for at hører nærmere / eventuel mødes en dag og snakke om min ide. |
Jeg griner desværre over denne tråd.. Du søger MEGET kapital og så laver du en post, som ingen personer vil tage seriøst - især ikke en seriøs investor!
Du skal skrive meget mere info, hvis du søger relevante henvendelser!