Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til seriøst spil-site.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søgte i sidste uge en til samme stilling og fandt da også en men det fungere desværre ikke.

Derfor søger jeg igen en samarbejdspartner til vedligeholdelse og implementering af nye ideer hos mit spil site www.donkeys.dk 

Sitet er et gratis spil site for alle aldre, med vægt på kvalitet og underholdning. Vi udlover hver måned præmier til vores brugere og indtil videre har vi en lille bruger kreds som jeg dog håber vi kan give vokseværk. 

Kvalifikationer:

Den samarbejdspartner jeg søger til sitet, skal have evner inden for .php programmering og hvis du har SEO kendskab vil det absolut være en fordel. 

Du skal stå for den tekniske afdeling af siden, dvs. Implementering af nye bannere, logoer som jeg sørger for. Ændring i menuer, fejl retning, samt implementering af kommende features som vi sammen bliver enige om. 

Du skal være en voksen person, som kan tage ansvar og holde dit ord. En aftale er en aftale og en deadline er en deadline.

Jeg står for:

Indkøb, betaling og udsendelse af præmier.

Daglig vedligeholdelse og opdatering af spil, nyheder, konkurrencer.

Logo, bannere og generel design.

Indkøb af nye ting til sitet, temaer, systemer og andre applikationer. 

Samt kundeservice og bruger kontakt.

Sitet

Sitet køre på et system der hedder AV Arcade og er netop under opdatering med et helt nyt udseende og funktioner. Jeg har måtte hyre en programmør til at sørge for de sidste ting bliver færdige da det simpelthen ikke fungerede med den sidste person jeg fandt.

Så du kommer til at arbejde med et komplet fungerende site, med et flot design og et seriøst indhold.

Der er ingen indskud i projektet, selvom jeg har efterhånden brugt både en del både tid og penge på det.

Men jeg forventer til gengæld at du overholder de aftaler vi må lave og sørge for din del af arbejdet når det kommer dertil.

Du vil få en halvparts erklæring på at du ejer 50% af sitet med de værdier der må tilhøre, så arbejdet ikke kun kommer mig til gode, men til et projekt vi i fællesskab kan udvikle.

Hvis det lyder som noget for dig, kan du sende mig en PM herinde.

Eller en mail på kontakt@donkeys.dk

Hilsen Lasse

www.Donkeys.dk

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)