Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af portal/diskussionsforum med delvis brugerbetaling

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil starte en side op der byder på en service til en stor målgruppe i Danmark. Det skal fungere lidt i stil med Amino, hvor det er gratis men med mulighed for at købe et eller flere abonnementer hvor man så får udvidet adgang.

Jeg har planer om at der skal være et diskussionsforum, som jeg forventer bliver det primære, men også artikler, mulighed for blogs, mm.

Jeg regner med at der skal være en forside med adgang til de forskellige undersider. Som diskussionsforum regner jeg med at benytte Invision Power Board (IPB).

Jeg har i den forbindelse en række spørgsmål:

1) Hvad skal jeg bruge som forside - wordpress, IP content (IPB's egen) eller andet? IP content er vel at foretrække eller har den begrænsninger?

2) Som nævnt skal der være en del af indholdet der er betaling for - kan de nævnte systemer håndtere det?

3) Er der nogle "smarte" websider til at genere navne til hjemmesider eller hvor man kan sætte det i udbud?

4) Kan i foreslå bedre løsninger end IPB? F.eks. en pakke bestående af andre systemer eller det hele lavet i wordpress/joomla/andet?

Hjælp til vægttab og slankeopskrifter -> Ned i vægt .dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

2) Kan se IPB har et modul der hedder IP Nexus hvilket ser ud til at kunne klare det. Nogen der har prøvet det? Er det nemt at sætte en butik op?

3) Har fundet flere websider til at genere domainnavne men synes ikke de kommer med noget fornuftigt. Kender I nogen der er go til det eller et sted hvor man kan sætte opgaven (at finde et godt navn) i udbud?

4) IPB løber med de ønskede moduler op i 300-350$. Er der bedre eller billigere alternativ? Jeg overvejer lidt den "nemme" løsning og benytte wordpress da jeg kender til dette men synes ikke jeg har kunnet finde et godt forum dertil? Jeg er desuden åben overfor andre muligheder - både billigere og dyrere?

Hjælp til vægttab og slankeopskrifter -> Ned i vægt .dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)