Hej Aminoer Jeg skal have lavet nogle postkort til at vedlægge , når jeg sender en pakke. Mit problem er blot, at jeg ikke ved, hvordan jeg skal formatere mit worddokument, således at det er lige til at trykke. Er det noget, jeg selv kan gøre, eller skal jeg bruge et særligt program? På forhånd tak. Mange hilsner Line |
Postkort
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Du skal aflevere en pdf-fil. Og så ved jeg jo ikke om du selv er i stand til at generere en sådan fra Word. Dit postkort skal have det rigtige format (slutformatet). Farverne skal gerne ligge i cmyk. Hvis du har elementer, der skal gå til kant, skal de gå 3 mm ud over, så trykkeren har noget at skære af. (Ellers risikerer du en hvid kant). Sørg for, at alle skrifter og billeder er vedhæftet, ellers kommer det ud lavtopløst... Er det helt sort snak, kan du nok få en til at hjælpe... |
Hej Bettina Tak for dit svar, som altså nok blev lidt for teknisk til mig. Det lyder som om, man skal have den rette ekspertise samt det rette program, før man kan sende det i trykken. Det jeg har er et af billederne fra min shop samt min webadr. nedenunder. Mange hilsner Line |
Jeg har sendt dig en PM Mvh Anna Kjærulff - Fotograf - Stjernestudiet |
Hvis du tager fat i det pågælgende trykkeri, så burde de også kunne hjælpe dig. Jeg ved godt at der er mange af digital trykkerierne i den billigste ende som ikke er så behjælpelige, men omvendt, så får man jo også hvad man betaler for. I MediaMouse kan vi typisk godt tage imod et Word-dokument og så hurtigt få brudt det op i et fornuftigt layout som kan bruges når vi efterfølgende trykker materialet. Det vi så normalt gør er, at vi efter vi har gjort materialet klar til tryk, afleverer et prøvetryk til dig, så du kan vurdere om det nu også er helt præcist som du ønskede det - inden vi så kører trykket. Og det er altså ikke noget vi tager ekstra for at gøre - det er en del af vores service. Men det er også en af grundende til at vi ikke er blandt de billigste på markedet. Til gengæld så bliver du "holdt i hånden" hele vejen igennem. Er der nogle spørgsmål kan du altid ringe, ligesom vi kontakter dig, hvis der er noget som ser underligt ud. |
Du er velkommen til at sende dit materiale til mig.. det lyder ikke voldsomt omfangsrigt, så vil gerne rentegne det for dig.. som en lille amino tjeneste.. vil dog gerne lige se det inden jeg lover noget... |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)