Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste SEOer

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du har en almindelig dansk webside vil det næppe kræve en kæmpe indsats at komme på top10. Til den slags er det måske nok at bruge title tags og headers mv... Men hvis du er oppe imod en link ninja der samtidig er god til at linkbait ja så...

Men lige netop title tags er et must. Udover det tit bruges når folk linker til en... Så er den også det første folk ser i Google/Yahoo søgning resultater... Og man vil jo gerne have de klikker :)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 09:27
Hvis jeg går ind på din hjemmeside, har du flere links som netop henviser til - og jeg citerer:

''Hjemmesiden skal være skruet teknisk korrekt sammen, så den ikke bremser
eller ligefrem forhindrer søgemaskinerne i at indeksere indholdet på Din
hjemmeside. Så hold Dig væk fra fra de 3 Fér, Frames, Flash og Fiduser.''

Hej Jan

Nu må Du ikke citere Mikkel for noget han vist ikke har skrevet, det citat Du kommer med ser ud
til at komme fra gSEO og det er undertegnede der har skrevet alt der står her

- Hjemmesiden skal være skruet teknisk korrekt sammen, så den ikke bremser
- Så hold Dig væk fra fra de 3 Fér, Frames, Flash og Fiduser.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 10:06
Forfatter: Carsten Jacobsen

Jeg udtaler mig absolut ikke som ekspert på dette område, tværtimod. Men hvis jeg har lært
noget, så er det at man skal tænke i helheden...cut... Med helhed tænker jeg bl.a. på
kodeoptimering, tekstoptimering, links ...cut... Jeg vil mene at en god SEO''er vil vejlede
kunden i HELE pakken, og lægge en samlet strategi indenfor kundens økonomiske rammer, fremfor
kun at løse ét problem blandt mange.

Har jeg misforstået noget?

Hej Carsten

Jeg er helt enig med Dig, og jeg synes Du rammer temaet for denne tråd rigtig godt! Jeg
tillader mig at bruge Dit citat her igen med nogle ''...cut...'' for at fremhæve det (for mig)
essentielle i det Du skriver.

Forfatter: Gudiksen

Jeg er meget enig med Carsten Jacobsen...

Men det som tit går galt, er når virksomheder får tekstoptimeringer, links og meget andet...
Men de glemmer kodeoptimeringen, som er det absolut vigtigste element. Uden dette, vil alle
tekstoptimeringer være uden den store effekt..
Første skridt er en tilgængelighedsoptimering af hjemmesiden hvor man tager udgangspunkt i en
Internet strategi man har udarbejdet.

Hej Jan

Jeg er enig i den kritik, som der er fremkommet i andre indlæg i denne tråd, vedr. at
optimering af HTML koden på en hjemmeside er det vigtigste element. Det er helt klart links
fra andre hjemmesider der er den, isoleret set, vigtigste SEO faktor.

Hvis Du optimerede HTML på hjemmeside 1 "100%" op imod de store søgemaskiner, og fik impl.
tekst der indeholdt de nøgle-søgeord som hjemmeside 1 skulle ranke på men ikke skaffede
backlinks til denne hjemmeside 1, og bagefter lavede en hjemmeside 2, der kun bestod af
billeder  på hver side uden tekster overhovedet, men til gengæld skaffede hjemmeside 2 en
masse backlinks hvor søgeordene indgår i link teksterne og i de tekster der er på de sider som
backlinker til hjemmeside 2. Så ville hjemmeside 2 totalt kunnne outranke hjemmeside 1

Man bør, som Carsten skriver, tænke i helheden og optimering af HTML koden på en hjemmeside er
kun et af elementerne.

/Grosen Friis

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 10:09
Forfatter: Jesper Christiansen

Jeg vil gerne lægge mine varmeste anbefalinger ind omkring Grosen Friis fra Grosen.com...cut...

Hej Jesper

Mange tak for anbefalingen....

/Grosen Friis

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 10:11
Virkelig interessant tråd - dog med en noget hård tone ...

Jeg kan simpelthen ikke understrege nok hvor vigtig den model som Mikkel peger på er - IRTA modellen er altså omdrejningspunktet. Hvis du spørger en god seo-konsulent hvad han laver lige nu - bør han faktisk kunne svare at lige nu arbejder jeg med ... og så peger han på hvilken en af de 4 punkter inden for I R T A han arbejder med.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 15:42
Jeg synes stadig det er svært at få overblik over markedet.

Men sådan som jeg forstår det:

1. Mikkel DeMib

2. Groosen, Effektiv markedsføring, og ReFocus

3. Andre mindre bureauer

Men jeg synes efter at have læst herinde at min mavefornemmelse fortæller mig at jeg skal snakke med personerne og indlede et længere samarbejde og på den måde finde den bedste.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:54
Jeg kan sagtens forstå forvirringen :)
- Men, jeg synes ikke det er værre end andre brancher. Det er heller ikke let at vælge det rigtige webbureau eller reklamebureau. Og det er ikke let at vælge den rigtige køkkenleverandør eller bilforhandler. På hvert sit niveau kræver det i alle tilfælde, at man forsøger at sætte sig lidt ind i det - som du har gjort her. Jo mere man ved, jo bedre chance er der for at man foretager det rigtige valg, og får det man forventer. Det gælder både for biler og SEO''ere
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:26
Jeg kan, lige som Mikkel også godt forstå, at du er forvirret.

Men nu er du heldigvis forvirret på et højere plan

Og du har jo netop gjort det rigtige: Du har undersøgt tingene ved at anvende noget tid på det.

Men det ER altså svært for "ikke eksperter" at finde ud af, hvem de skal gå til. Det er faktisk een af grundene til at jeg skriver en del på Effektiv Markedsføring. Jeg vil "uddanne" virksomhedsejerne til at kunne skelne mellem de gode og alle de mystiske tilbud vi alle får hele tiden.
Så dette at finde den rigtige SEO'er  bliver i høj grad vanskeliggjort af det røgslør, som en masse SEO annoncehajer lægger ud. (Ja, jeg får dem også - "kunne du ikke tænke dig at få optimeret din hjemmeside" - det kunne pilles fra hinanden på 5 min) 

Dem er der naturligvis ingen af i dette forum. De vil ikke kunne holde til den ligefremme tone herinde i 24 timer, hvis de ikke toner rent flag fra starten... det har jeg da set flere eksempler på.

Nå... du er jo snart i mål  

Mvh, Christian

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:38
Men sådan som jeg har forstået det er dine kunder de større firmaer og dem der vil have en ferrari?
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 16:41
Dato: 28-03-2007 16:26:01
Forfatter: Effektiv Markedsføring
Dem er der naturligvis ingen af i dette forum. De vil ikke kunne holde til den ligefremme tone herinde i 24 timer, hvis de ikke toner rent flag fra starten... det har jeg da set flere eksempler på.

Enig.. en sjælden gang kommer nogle af dem herind og prøver at sælge deres produkter ved at spamme et par tråde. Så bliver de pillet fra hindanden får et loss i røven, smutter for at ærgre sig over at tråden kommer til at stå højt op i søgemaskinerne når man søger på deres navn.

Jeg har lært at amino er en alletiders "guard dog" for din virksomhed.

Mvh

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)