Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste SEOer

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
> svært ved at forstå dit budskab.

Det er nu ikke så svært at forstå. Pointen er, at du tager helt og aldeles fejl hvis du mener at du uden at se på et konkret website kan vurdere hvad det er der er smartest at gøre for at forbedre synligheden i søgemaskinerne. Det er simpelt hen en gang useriøst vrøvl.

Standardsvar og hyldevarerløsninger, som dem du giver udtryk for er ikke en skid værd.

Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:32

Undskyld Mikkel, men jeg synes dit svar er noget komisk - og det virker som om du ikke har læst mine indlæg... Jeg ligger jo netop op til, at man bør have en strategi. Således man tilpasser ens SEO til det behov man har. I mit arbejde ligger jeg altid stort fokus på koden i ens hjemmeside, så SØGEMASKINERNE forstår ens budskab.

Hvis du optimerer din hjemmeside, og sikrer en god struktur på baggrund af en
strategi har det da intet med hyldevareløsning. Det er netop skræddersyet, og
brugen af webstandarder er jo med til at sikre et højt kvalitetsniveau. Denne
kvalitetssikring er netop med til at give søgemaskinerne et klart billede af hvad
din hjemmeside tilbyder. Hvis dine overskrifter er skrevet i <span> og er
stylet med CSS som om det var en <h1> så et det netop et godt eksempel på
en dårlig struktur i hjemmesiden.

Hvis jeg går ind på din hjemmeside, har du flere links som netop henviser til - og jeg citerer:
"Hjemmesiden skal være skruet teknisk korrekt sammen, så den ikke bremser
eller ligefrem forhindrer søgemaskinerne i at indeksere indholdet på Din
hjemmeside. Så hold Dig væk fra fra de 3 Fér, Frames, Flash og Fiduser."

En hyldevareløsning er omvendt en hjemmeside løsning, som er baseret på en fast
skabelon uden fokus på de vigtige elementer. Tabeller, frames, manglende meta
tags og forkert brug af tags gør jo netop at søgemaskinerne ikke forstår dit
budskab.

Der er meget andet man kan gøre for sin SEO, og du nævner selv links som også har en STOR indflydelse. Jeg tror vi er enige et langt stykke hen af vejen, men har forskellige fokus områder. Igennem mine erfaringer har alle resultater vist af en godt programmeret og struktureret hjemmeside per automatik performer bedre!

Så kom lige og fortæl mig at en kodeoptimering, i henhold til webstandarderne, ikke er med til at optimere en hjemmesides SEO. Jeg har jo netop kigget hans hjemmesidekode (made4men.dk), og kan se at der er mange mangler.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:27
Du må nok lige blive enig med dig selv først om hvad det er du mener, før vi andre kan svare :)
Lge før skrev du: "Men de glemmer kodeoptimeringen, som er det absolut vigtigste element." hvilket som sagt er noget vrøvl og netop et godt eksempel på, at du mener at du kan forudse hvad der er vigtigst for et website uden at have kigget på det. Det er hyldevarerrådgivning. Og det dur bare ikke. Sådan er det.

Tilmeldt 9. Jan 07
Skrevet kl. 14:31
Jeg mener fortsat at en korrekt kodet hjemmeside, er første skridt.

Det er ligesom at have en sportsbil, hvor man bruger 100.000kr på få den til at se godt ud - men motoren er en 1.0 :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:35
> Jeg mener fortsat at en korrekt kodet hjemmeside, er første skridt.

Ja, og det er derfor det er så forbandet en god ide at ringe til en SEO''er i stedet for en som hellere vil sælge noget andet :)
Tilmeldt 9. Jan 07
Skrevet kl. 14:42
Hvem snakker om at sælge? Jeg giver et råd....
Jeg har endda tidligere skrevet, at jeg ikke kan påtage mig opgaven, men at jeg gerne ville hjælpe ham...

Hvis du skulle sælge en hjemmeside, ligger så ingen fokus på at siden er korrekt kodet?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:45

Sorry, men det her er en snak om SEO. Du vrøvler løs, og det har jeg ikke tid til. Hyg dig :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 15:49
Hejsa

Jeg udtaler mig ikke som ekspert, men mere hvad jeg har lært i tidernes løb ud fra at læse en masse SEO forummer og indlæg på amino.
Dette er MIN mening og jeg kan kun understrege at det ikke behøver at være rigtigt og at mange nok vil være uenig, så det vil jeg selvfølgelig gerne høre noget om, det kan jo være jeg har misforstået noget.

For mit vedkommende findes der 3 slags SEOer.

1. Grænsesøgende/grænseoverskridende (ikke nødvendigvis dårligt fordi det er det rigtige til kunden).
SEOen prøver alle tricks både blackhat og whitehat for at nå målet og er heller ikke bleg for at afprøve nye ting for at se om de virker.
Hvornår: Når du er på et marked der har ekstrem konkurence.
Hvem: SEOr som Mikkel deMib

2. "Whitehat (med blackhat tools) SEO
I bund og grund solid arbejde og grundlæggende whitehat arbejde dog også tilbøjelig til at bruge blackhat tricks der der ikke forvolder for meget skade hvis opdaget, dog kun afprøvede ting.
Hvornår: Når du er på et marked med moderat til meget konkurence
Hvem: Redzoneglobal, Refocus + en del andre her på forummet.

3. Whithat SEO
SEO by the book .. no nonsense SEO
Hvornår: Marked med lidt eller moderat konkurence
Hvem: Næsten alle her på amino der sælger SEO

3. "El stupido" blackhat "i dont fucking care about my customers as long as they pay up" SEO
SEO laver bridge or whatever pages der stinker af ting du ikke må gøre og placerer dem på dit hoveddomæne
Hvornår: Hvis du er for uvidende og dum til at tage fat i en af de andre overnstående
Hvem: Det kan jeg ikke sige uden at man med det samme får advokater på halsen.

Ligger jeg forkert med min indeling?

Hilsen

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 16:51
Jeg er ikke bange for at pege på mig selv som en der er rigtig god til seo arbejde - om jeg er den bedste er nok lidt uvist :) - men jeg er ikke bange for at sige at jeg måske er en af de bedste til prisen. Check mine referencer på www.strategen.dk/referencer.htm

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 16:53
Ved godt, at det er lidt off-topic, men I bør også lige optimere siden til Firefox (i hvert fald til Linux). Siden er noget rodet i min Firefox (ifølge min statistik er det 15% af danskerne).

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)