> svært ved at forstå dit budskab. Det er nu ikke så svært at forstå. Pointen er, at du tager helt og aldeles fejl hvis du mener at du uden at se på et konkret website kan vurdere hvad det er der er smartest at gøre for at forbedre synligheden i søgemaskinerne. Det er simpelt hen en gang useriøst vrøvl. Standardsvar og hyldevarerløsninger, som dem du giver udtryk for er ikke en skid værd. |
Undskyld Mikkel, men jeg synes dit svar er noget komisk - og det virker som om du ikke har læst mine indlæg... Jeg ligger jo netop op til, at man bør have en strategi. Således man tilpasser ens SEO til det behov man har. I mit arbejde ligger jeg altid stort fokus på koden i ens hjemmeside, så SØGEMASKINERNE forstår ens budskab.
Hvis du optimerer din hjemmeside, og sikrer en god struktur på baggrund af en
strategi har det da intet med hyldevareløsning. Det er netop skræddersyet, og
brugen af webstandarder er jo med til at sikre et højt kvalitetsniveau. Denne
kvalitetssikring er netop med til at give søgemaskinerne et klart billede af hvad
din hjemmeside tilbyder. Hvis dine overskrifter er skrevet i <span> og er
stylet med CSS som om det var en <h1> så et det netop et godt eksempel på
en dårlig struktur i hjemmesiden.
Hvis jeg går ind på din hjemmeside, har du flere links som netop henviser til - og jeg citerer:
"Hjemmesiden skal være skruet teknisk korrekt sammen, så den ikke bremser
eller ligefrem forhindrer søgemaskinerne i at indeksere indholdet på Din
hjemmeside. Så hold Dig væk fra fra de 3 Fér, Frames, Flash og Fiduser."
En hyldevareløsning er omvendt en hjemmeside løsning, som er baseret på en fast
skabelon uden fokus på de vigtige elementer. Tabeller, frames, manglende meta
tags og forkert brug af tags gør jo netop at søgemaskinerne ikke forstår dit
budskab.
Der er meget andet man kan gøre for sin SEO, og du nævner selv links som også har en STOR indflydelse. Jeg tror vi er enige et langt stykke hen af vejen, men har forskellige fokus områder. Igennem mine erfaringer har alle resultater vist af en godt programmeret og struktureret hjemmeside per automatik performer bedre!
Så kom lige og fortæl mig at en kodeoptimering, i henhold til webstandarderne, ikke er med til at optimere en hjemmesides SEO. Jeg har jo netop kigget hans hjemmesidekode (made4men.dk), og kan se at der er mange mangler.