Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have lavet to nye hjemmesider hurtigt!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står og skal have et par simple men lækre hjemmesider klar til den 1. August

Hjemmeside 1:

Info side med diverse tekst og billeder + 2-3 undersider - skal laves med 3 sprog!

Flot og stilrent, men uden de store tekniske finurligheder.

Siden er til et nyt brand vi meget snart lancerer.

Hjemmeside 2:

Info side med diverse tekst og billeder + 2-3 undersider

Flot og stilrent, men uden de store tekniske finurligheder.

Siden er blot en info side til min seneste virksomhed.

Hjemmeside 3:

pondusdenmark.dk - skal lige have en makeover - UDEN flash på forsiden! - jeg har back-up filer på denne så tænkte man måske bare kunne gå ind og ligge nogle nye billeder på og redigere i teksten. - tror ikke dette tager mange minutter egentlig :)

Denne 3 .hjemmeside er sat op så jeg ikke selv kan redigere tekst mv. - jeg ville meget gerne have at de to nye sider bliver sat op således at selv med meget lidt kendskab til programmering/design kan gå ind og ændre og opdaterer siderne.

Vil meget gerne have dit bud snarest muligt - og gerne seperat for de enkelte sider, således at jeg kan vælge og vrage, da nogle af siderne haster mere end andre.

Ser frem til at høre fra jer.

MVH

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56

Hej,

Jeg vil lave din hjemmeside nu 2 for 700kr. Du kan ringe til mig eller sende en PM.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:58

Jeg ville anbefale dig et opensource cms + at du finder en template der passer til det cms du vælger. På remy.dk kan du under Hjemmesider/SEO fanen, finde et link til et godt sted med professionelle templates.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:03

Hejsa

Vil meget gerne bare lige se nogle referencer, hvis muligt - og jeg venter lige til imorgen med og beslutte det endeligt, for står næsten og skal ud af døren.

Også til andre, send gerne links mv. til andre sider i har lavet tidligere.

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06

Sender en PM.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:08

@Bendtsen Jeg vil forslå at du får efter en WordPress løsning. Med det rette plugin kan du sagtens køre flere sprog, uden at generere Dublicate Content.

Husk på at der findes mange gode kilder til themes, end lige det affiliatested som Remydk henviser til.

/ Emil

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:15

Emil Blücher:
Med det rette plugin kan du sagtens køre flere sprog, uden at generere Dublicate Content.

Af ren nysgerrighed, hvor i er der DC ved at have en Dansk og Engelsk version af ens hjemmeside?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:23

Mark MK:

Emil Blücher:
Med det rette plugin kan du sagtens køre flere sprog, uden at generere Dublicate Content.

Af ren nysgerrighed, hvor i er der DC ved at have en Dansk og Engelsk version af ens hjemmeside?

Mange ML-systemer er så dårligt udført, at der er "huller" imellem de forskellige sprog. Det betyder at danske sider ofte også er tilgængelige fra eksempelvis en engelsk underdel.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:27

Emil Blücher:

Mark MK:

Emil Blücher:

Mange ML-systemer er så dårligt udført, at der er "huller" imellem de forskellige sprog. Det betyder at danske sider ofte også er tilgængelige fra eksempelvis en engelsk underdel.

Ah ja okay ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)