jeg Synes en okay forsiden det tomme stykke på forsiden til højre ville jeg ligge et eller andet banner reklame eller undersøgelse .
Alle store sider fylder forsiden ud helt og de fleste finder også noget til undersider , derved vis kommer ned ad siden på computer bliver der stadigvæk ligeså meget liv på siden
dog selvfølgelige ville jeg lave en længere titlen det giver flere relevante kliks fra google at forklare hvad siden omhandler også der og husk udnyt alle 67 tegn som google tillader. jeg mener denne her titlen <title>Home | MFMO.DK</title>
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg Synes en okay forsiden det tomme stykke på forsiden til højre ville jeg ligge et eller andet banner reklame eller undersøgelse .
Alle store sider fylder forsiden ud helt og de fleste finder også noget til undersider , derved vis kommer ned ad siden på computer bliver der stadigvæk ligeså meget liv på siden
Skal jeg lige få set på - skulle jo nok kunne lade sig gøre :)
Mikael christiansen:
dog selvfølgelige ville jeg lave en længere titlen det giver flere relevante kliks fra google at forklare hvad siden omhandler også der og husk udnyt alle 67 tegn som google tillader. jeg mener denne her titlen <title>Home | MFMO.DK</title>
Ja - problemet er bare..
At jeg ikke ved hvordan man gør - Nogen der ved hvor jeg retter title i Joomla ?
Jeg har kigget lidt på din hjemmeside. Jeg er godt nok ikke i målgruppen, da jeg er kvinde, men jeg synes, at det er en flot hjemmeside.
Jeg har bare et enkelt pip: tegnsætningen... Der mangler rigtig mange kommaer og punktummer i teksterne. De bliver lettere at læse, hvis tegnsætningen er i orden .