Hej Amigos. Jeg har lige tjekket min placering på google under billig tapet, og der ligger jeg nu nr. 1. Jeg håber I får samme resultat!?? Dbh Michael Haahr |
det ser rigtigt ud, tillykke
Hej Amigos. Jeg har lige tjekket min placering på google under billig tapet, og der ligger jeg nu nr. 1. Jeg håber I får samme resultat!?? Dbh Michael Haahr |
det ser rigtigt ud, tillykke |
Du er også nummer ét her. Flot gået. |
Ved mig ligger du nr 7 med selve hoveddomænet og nr 3 med undersiden omkring billig tapet. Prøv evt. at lave søgningen igennem dette tool: http://www.semoblog.com/ungoogle/ |
Kristian Ole Rørbye
ligger det samme hos mig nummer 1 billige tapet og side 2 nummer 3 ved tapet dog plus efter billeder jeg tror dog ikke mange klikker til side 2 , når man søger en super billige tapet fra en maler side |
Tak for det! Fedt tool! Men når jeg bruger det, ligger jeg stadig nr. 1. på side 1. under billig tapet og nu nr. 1. på side 2. under tapet. Dbh Michael Haahr |
Tak Mikael. Tror godt jeg ved hvad du mener ;-) Og med din hjælp, kommer jeg snart om på side 1. Tak for det Dbh Michael Haahr |
Tillykke med det Jeg håber også og få så gode pladser med min hjemmeside :) |
Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.
Du er nummer 1 her. Tillykke med det! |
Cool! Skønt når hårdt arbejde giver bonus! Tillykke med det! :-) Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.