Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tv-Program om innovation

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
I Berlingske Tidende er der en god artikel om innovation.
Der anbefales dette tv-program:
http://innovation.cnbc.com/

som skulle være helt fantastisk.

Hvis nogle af jer ser det, så fortæl lige om det her. Jeg har desværre for travlt.

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 11:34
Hej Martin,

Jeg har haft linket liggende et par dage, men her til formiddag så jeg lige del 4 af programmet der så omhandlede teknisk inovation, og jeg må simpelhen anbefale dig at se det jeg tror lige det er din boldgade det her, hvordan man kan videre udvikle og nogle gange også skabe nyt teknologi som opfylder et behov hos folk eller bare gør tingene lettere og mere simple. (øhh eller sagt lidt anderledes, det du har gjort både med Jubii og SpamFighter ;)

Det bliver sagt mange kloge ting, der faktisk - selv om det ikke er helt så relevant for mig - alligevel fik mig til at tænke videre over hvordan jeg selv kan gøre det jeg gør bedrer og se tingene fra lidt nye vinkler.

Præcist som du selv har sagt flere gange blev der også her i programmet sagt at man i bund og grund skal gøre det man har lyst til og finde interessant og måske ikke det man tror giver en en masse guldmønter på kistebunden. De fleste virksomheder der virkelig giver kassen i dag, er dem der er blevet startet af personer der virkelig brænder for det de laver.

Virkeligt et godt program som jeg vil anbefale alle herinde at se, jeg skal ihvertfald også se de foregående såvel som de næste

Herlig hilsen

Ania

Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:52
Jeg har fået set et par af programmerne, og jeg kan også anbefale dem. De var spændende, og satte nogle tanker igang.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)