Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lauritz- en super måde at komme af med varelager

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

jeg har jo en del sæbe og andre ting fra mine butikker, derfor tænkte jeg at prøve at sælge noget gennem lauritz.com, man komemr af med de varer man ikke vil have mere, og man bliver opdatrert på google meget godt!

Jeg har også sat min terapi på bud. se her

man kan spare mange penge hvis det er ikke så mange der byder se her
http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?LanguageId=1&ItemId=2301663&ReturnUrl=http%3a%2f%2fwww.lauritz.com%2fItemList%2fItemList.Aspx%3fSTA%3d3%26FText%3dparterapi%26LanguageId%3d1%232301663EndTagRU

, lauritz kom til at skrive værdi til 1200 som er ikke passende da værdi er 1650 kr, men det er vel det mindste, jeg er lidt i tvivl det med terapein om det er fornuftigt, for det ser ud til at jeg kommer til at give terapien gratis, men det er det værd p.g af google opdatering.

Så et godt råd til alle har du nogle varelager sælge dem på lauritz!

Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lina.

Tak for det gode råd :-)

Husk at Lauritz.com trækker købssalæren (20%) + gebyr (95,- kr) fra værdien af produktet, så køber får en værdi oplyst, som de kan byde efter.

Jeg synes, at det er en fin måde at værdisætte på - især af hensyn til nye købere, der ikke tænker over det høje salær.

Og som sælger skal du naturligvis huske på at du skal betale et salær på 12%, dog minimum 250,- kr.

/Miriam

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

ja men hvis mna kommer af med varer er det jo fint

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)