Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slå til nu......

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-03-2007 14:20:41 Forfatter: Korntved
Til Lasse

Nej ikke Photomax og maxcast....endnu - men derimod ''rynkestrygejernet''.

Korntved,
Du er da på alle mulige måder ekstremt formulerende.... håber da potentielle samarbejdspartnere kan få mere info ud af dig - har du overhovedet gjort dig tanker om hvorfor "rynkestrygejernet" faktisk er en god forretning?

Og til CARSTEN:
Korntved har givet et hint; det drejer sig om NSE eller det vi andre kender som Nu Skin - som ingenlunde er et "get rich quick scheme". Nu Skin er oprindelig hudplejeprodukter, men har bredt sig over flere områder (herunder Pharmanex m.m.) - for senest bl.a. at lanchere koncepter som Photomax og Maxcast.

MVH

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:05
Ahh... Når jeg tænker efter kan jeg godt huske at have hørt om NSE.

Selvom jeg ikke er involveret i MLM, og heller ikke forventer at blive det, er det jo alligevel interessant at følge lidt med i. Hvem ved, måske man kunne lære noget som kunne overføres til ens egen "traditionelle" virksomhed 

mvh Carsten
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 15:36
Du er da på alle mulige måder ekstremt formulerende.... håber da potentielle samarbejdspartnere kan få mere info ud af dig.

Selvfølgelig - det er forhåbentlig de færreste der indgår aftaler, uden at have undersøgt og evauleret, hvad de siger ja til.

har du overhovedet gjort dig tanker om hvorfor "rynkestrygejernet" faktisk er en god forretning?

Hvor mange over 35 år kender du, der interesserer sig for deres udseende. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:53

Når nu vi skal lege katten om den varme grød, så må man jo selv researche - og heldigvis er jeg da i næsten daglig kontakt et par eller tre Nu-Skin folk som er væsentlig mere informationsberedte:

Korntved snakker rundt om grøden med dette produkt: Galvanic Spa ( se http://www.rynkestrygejernet.dk/ ) - iøvrigt også en fin film her der forklarer hvad Galvanic Spa er (tak for det Palle) - Link til Galvanic Spa film

Så er jeg blevet klogere - på endnu et interessant produktsegment fra NuSkin ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:56
Dato: 26-03-2007 19:53:00 Forfatter: Lasse Burholt

Når nu vi skal lege katten om den varme grød, så må man jo selv researche - og heldigvis er jeg da i næsten daglig kontakt et par eller tre Nu-Skin folk som er væsentlig mere informationsberedte:

Korntved snakker rundt om grøden med dette produkt: Galvanic Spa ( se http://www.rynkestrygejernet.dk/ ) - iøvrigt også en fin film her der forklarer hvad Galvanic Spa er (tak for det Palle) - Link til Galvanic Spa film

Så er jeg blevet klogere - på endnu et interessant produktsegment fra NuSkin ;-)

Lasse Burholt

Ved ikke liiiige hvad der sker med redigeringsdelen på Amino.... men anyway... there you have it ;-)

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:20
Til Lasse

Alt det kunne du som end også har fået at vide af mig.........men allerførste indlæg - da skriver du - citat: "Dette er ikke en reklamespalte...." -

men tak for reklamen

God vind fremad..........

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)