Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slå til nu......

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Er du til stabil indtjening ?

Er du klar til at lægge et stykke arbejde i, at opbygge en stabil, og MEGET lukrativ forretning ?

Betyder det noget for dig at have et unikt produkt, der ikke findes magen til på markedet - og som følger nogle af de vigtigste trends ?

Betyder det noget for dig, med en sikkerhed for at du ikke opbygger en forretning, og virksomheden så "punkterer" - når det går bedst ?

Kan du lige at have med mennesker at gøre ?

Hvis du kan sige ja til ovennævnte, så lad mig høre fra dig, da konsulenter søges til et fantastisk produkt, og med et koncept, som kombinerer, mund til mund, med massiv reklame, presseomtaler og Internettet.

Så send en PM eller en mail - og jeg vil tage kontakt til dig.

Jeg har enkelte ønsker til de konsulenter som jeg samarbejder med: Positiv indstilling, åbent sind, lærevillig og udadvendt.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:01
Dato: 25-03-2007 18:34:50 Forfatter:Korntved

Jeg har enkelte ønsker til de konsulenter som jeg samarbejder med: Positiv indstilling, åbent sind, lærevillig og udadvendt.

I din signatur skriver du at "ingenting kommer af ingenting"... nu ved jeg ikke om det er gået op for dig, at dette er et debatforum - og ikke en reklamespalte - så... "ingenting kommer af ingenting" - fortæl hvad det er du så gerne vil sælge, hvilken idé, hvilket selskab - og HVORFOR er du engageret i netop det selskab - og hvorfor skal vi klappe vi vore pæne hænder og straks PM dig på baggrund af denne annonce...?

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 09:03
Til Lasse

Du skriver - ingen reklame, nej derfor ingen firma - eller produktnavne.

Jeg synes du måske er lidt "agressiv" ???

Ha'' en god dag.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:59
Her vil jeg faktisk give Lasse ret!

Du giver jo ingenting ud.....deraf ingenting. Åben op for posen hvis du ønsker noget tilbage....

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:00
Dato: 26-03-2007 09:02:39 Forfatter: Korntved
Til Lasse

Du skriver - ingen reklame, nej derfor ingen firma - eller produktnavne.

Jeg synes du måske er lidt ''agressiv'' ???

Ha'' en god dag.

Korntved,
Det var bestemt ikke min mening at være aggressiv - det var snarere for at provokere lidt, så vi kan få noget saglig info - lad da høre hvilket firma og hvilke produkter du satser på - det er jo ikke forbudt - det er langt mere konstruktivt end et intetsigende "reklame-indlæg", som ingen alligevel responser på ;-)

To your succes,

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 12:41
Til Lasse

Så må jeg have misforstået din "tone" ... , og selvfølgelig må du og andre få meget mere at vide - også offentligt......... Men DET kommer jo netop til at være reklame......

Jeg har valgt at satse på NSE p.g.a. deres enestående produkter, kvalitet, forskning, firmaets soliditet, politik, visioner global udbredelse og afregningsplan.

For øjeblikket er vi i gang med at lancere et nyt koncept som kombinerer - mund til mund, "alm." markedsføring, teamwork og Internettet - og dertil søges konsulenter.

Ha'' en god dag.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:40
Dato: 26-03-2007 12:40:34 Forfatter: Korntved

For øjeblikket er vi i gang med at lancere et nyt koncept som kombinerer - mund til mund, ''alm.'' markedsføring, teamwork og Internettet - og dertil søges konsulenter.

Ha'' en god dag.

Photomax..... Maxcast?

Lasse Burholt

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:50
Hej Korntved,

Det er 100% legalt at reklamere på Amino, og hvis det bliver for meget, er jeg sikker på at en venlig vicevært hæver en finger inden man bliver smidt ud

Jeg tror at du vil gøre dig selv en tjeneste ved at fortælle mere om dit koncept. Det lyder for meget som et "get rich quick scheme", hvilket sikkert vil afholde en del fra at kontakte dig.

Så lidt mere åbenhed giver dig sikkert bedre resultater her på Amino....

mvh Carsten
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 14:19
Hej Carsten.

Tak for din respons.

Hvad angår reklamering på amino - så var det et svar til første indlæg efter min opstart af tråden.

Måske har du ret, det er jo individuelt hvorledes man læser en tekst, det er IKKE et "get rich, quick" - men til gengæld stabil indtjening - som der skal lægges et stykke arbejde i at få opbygget.  

Men du kan godt have ret i din antagelse af, at der stadigvæk er mange, der tænker som ovennævnt, og som tidligere har "brændt" fingrene, eller haft dårlige oplevelser, med nogle der kom stærkt ind på markedet, og forsvandt lige så hurtigt igen.

Men det er seriøs forretning - og jeg har efter opfordring (Buurholt) - skrevet lidt mere som svar til ham, her på siden.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 14:21
Til Lasse

Nej ikke Photomax og maxcast....endnu - men derimod "rynkestrygejernet".

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)