Er du til stabil indtjening ? Er du klar til at lægge et stykke arbejde i, at opbygge en stabil, og MEGET lukrativ forretning ? Betyder det noget for dig at have et unikt produkt, der ikke findes magen til på markedet - og som følger nogle af de vigtigste trends ? Betyder det noget for dig, med en sikkerhed for at du ikke opbygger en forretning, og virksomheden så "punkterer" - når det går bedst ? Kan du lige at have med mennesker at gøre ? Hvis du kan sige ja til ovennævnte, så lad mig høre fra dig, da konsulenter søges til et fantastisk produkt, og med et koncept, som kombinerer, mund til mund, med massiv reklame, presseomtaler og Internettet. Så send en PM eller en mail - og jeg vil tage kontakt til dig. Jeg har enkelte ønsker til de konsulenter som jeg samarbejder med: Positiv indstilling, åbent sind, lærevillig og udadvendt. |
Dato: 25-03-2007 18:34:50 Forfatter:KorntvedJeg har enkelte ønsker til de konsulenter som jeg samarbejder med: Positiv indstilling, åbent sind, lærevillig og udadvendt.I din signatur skriver du at "ingenting kommer af ingenting"... nu ved jeg ikke om det er gået op for dig, at dette er et debatforum - og ikke en reklamespalte - så... "ingenting kommer af ingenting" - fortæl hvad det er du så gerne vil sælge, hvilken idé, hvilket selskab - og HVORFOR er du engageret i netop det selskab - og hvorfor skal vi klappe vi vore pæne hænder og straks PM dig på baggrund af denne annonce...?Lasse Burholt